• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Jag vågade berätta allt för min sambo

Mummu

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
3 December 2021
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
Va skönt att han stannar hos dig! Hoppas allt blir bra! Jag har skulder på 600.000. Men inget är hos kronofogden eller så. Men försöker bli av med det. Men det är svårt och nu måste jag berätta så att jag kan få hjälp. Vi har ju pratat om att skaffa barn tillsammans , men rädd att slänger ut mig nu och att han inte vill leva mer med mig.
Skäms för vad kompisar och alla ska tycka :/
Jag håller tummarna till dig! För mig kändes det bättre att skriva om man vågar inte prata. Men den här gången berättade jag, det var svårt men du ska mår bättre efter. Ingen av min familj eller kompis som vet om läget och vill helst att det blir så. Min sambo är närmaste för mig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 190
Mottagna reaktioner
713
Poäng
677
Mitt tips är att vara öppen med dom här känslorna. Typ "Jag förstår om ni är arga/besvikna/ledsna. Jag begär bara att ni som är mig närmst ska stå kvar. Jag kommer göra allt för att ordna upp det, och jag behöver ert stöd."
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Jag läste din rubrik för snabbt... Jag vägrade betala allt för min sambo... blev lite tokigt där.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp