• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Jobbar på Inkasso - ställ din fråga!

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
431
Poäng
557
Hej,

Jag jobbar som inkasso handläggare på efterbevakning (äldre skulder, uppköpta fordringar) och gjort det i snart 4 år. Tänkte om någon har några frågor angående krediter & lån som hamnat hos inkasso och vad som kan göras med ackord samt fryst ränta osv
Kom med frågor så ska jag försöka svara dem

/ En person som motiveras av att hjälpa människor att bli skuldfria samt försöka förbättra deras vardag.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Acess

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
25 Januari 2021
Meddelanden
86
Mottagna reaktioner
13
Poäng
52
Hej,

Jag jobbar som inkasso handläggare på efterbevakning (äldre skulder, uppköpta fordringar) och gjort det i snart 4 år. Tänkte om någon har några frågor angående krediter & lån som hamnat hos inkasso och vad som kan göras med ackord samt fryst ränta osv
Kom med frågor så ska jag försöka svara dem

/ En person som motiveras av att hjälpa människor att bli skuldfria samt försöka förbättra deras vardag.
Hej!

Du kanske då är helt rätt person att svara på ett par frågor som jag inte har lyckats få svar på.

Jag har nämligen ett ackord som är igång med Intrum just nu men som går ut nu i Maj. Min totala skuld ligger nu på hela 391 000:- där kapitalbeloppet ligger på 276 000:- och resterande ränta som tickat på och tickar vidare.