• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 787
Mottagna reaktioner
582
Poäng
627
Jomen om jag vill betala i butik måste jag ju ha kortet
Alltså. Min sambo saknade kortet, men hon gick in i appen och kollade upp kortuppgifterna. Sen kunde hon koppla det till Apple Pay, således behövdes inget P.F.C.-kort för köp i butik även om det drogs från kortet. Hänger du med?:)
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Alltså. Min sambo saknade kortet, men hon gick in i appen och kollade upp kortuppgifterna. Sen kunde hon koppla det till Apple Pay, således behövdes inget P.F.C.-kort för köp i butik även om det drogs från kortet. Hänger du med?:)
Ahh ok hajar . Jag har skriv använt Apple Pay dock
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Aha ok så handlar man för över 300kr kan man välja 6 alt 12 månader ?
Nä inte längre. Frågan jag svarade på vad man kunde välja förr.

Men jag tolka nått som att det beror på kreditprövning om man får betala på 3,6 eller 12 månader numera. Knapparna finns för 3 6 12 men oavsett storlek på köp är bara 3 månader grönt för mig nu. Och då har jag bland annat ett köp för ca 5500kr.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
En fråga . Jag fick svar från deras kundtjänst nu att jag både är godkänd d för Flexkredit o delbetalning 10000kr. Men är det som förut då när jag hade det att du kan handla för 10000kr flex utan att sätta in pengar ? Så var det ju då
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp