• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 359
Mottagna reaktioner
797
Poäng
677
Kan man inte göra om till delbetalning så länge transaktionen står reserverad
Kommer det upp under "knappen" välj köp, borde du ju kunna det men jag hade nån skum begränsning igår då jag skulle göra om köp till delbetalning. Fick felmeddelande på vissa men andra gick igenom (dock var alla genomförda inga under reserverade)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bittson

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
9 Oktober 2022
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej Kan man få någon av flex eller delbetalning trots att man har en missköt kredit anmärkning? Ej någon betalningsanmärkning.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag såg det oxå . Blev lite irkk ok ut då mitt gick till inkasso för en månad sen o jag har avbetalningsplan . Då syntes det inte på uc . Lite orolig nu men inte blir det missbrukad kredit NU då ? Den var inte på uc då nör jag fick betalplan iaf
 

kobalamin

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
17 April 2019
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
8
Poäng
32
Satte in 200kr och handlade för 150kr men kan fortfarande inte ansöka om delbetalningar.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 522
Poäng
1 677
Jaha tyckte någon i tråden skrev, sätt in 100kr och köp en snusdosa så kan man ansöka sen, men dom kanske blivit hårdare.
Hmm, ja mycket möjligt. Har för mig det vet lite högre belopp iallafall man behövde handla för..
 

Saraa

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
4 November 2022
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
13
Poäng
42
Jag har gjort köp för jättemycket under flera veckors tid. Det är inte alla som erbjuds möjligheten tydligen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp