- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Nu har jag ju skickat kort på det nya ?Kan du inte ta skärmdump på det elektroniska kortet då?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Nu har jag ju skickat kort på det nya ?Kan du inte ta skärmdump på det elektroniska kortet då?
Ja fast om de inte godtar det tänker jagNu har jag ju skickat kort på det nya ?

Mm får vänta o se vad svaret blir . Det är ju samma kortnummer och mitt nummer så borde funka tycker jagJa fast om de inte godtar det tänker jag
Är nog viktigt att du har en dialog med skrill om detta eftersom de båda korten skiljer sig åt på flera sätt.
Kommer inte att gå igenom.Om jag handlar på pressbyrån, och köper en Harry boy samtidigt. Kan jag då betala med min P.F.C. kredit?? Eller kommer köper inte gå igenom bara för det en en Harry boy med i köpet??
Man kan plocka ut utan att sätta in om man fått flexkrediten. Man kan ta ut 10000 om man vill. Jag har själv tagit ut och ser i appen att 30 kr är det minsta jag ska betala för januari per dagens datum. Men annars är det ju ca 600 kr per månad att betala tillbaka om man nyttjat 10000Flexkredit fungerar så att du kan ha minus saldo. Så har du 5kr på kortet så kan du handla för 1005kr eller större belopp beroende på hur mycket du fått beviljat.
https://getpfc.com/sv/flexkredit/
Jag tog ut via betalo men enl andra på forumet här går inte det längre. Utan de har använt skrill annars är ju kortet användbart i butikerMan kan plocka ut utan att sätta in om man fått flexkrediten. Man kan ta ut 10000 om man vill. Jag har själv tagit ut och ser i appen att 30 kr är det minsta jag ska betala för januari per dagens datum. Men annars är det ju ca 600 kr per månad att betala tillbaka om man nyttjat 10000
Via billhop in på ett annat kreditkort om du har ett sådant.Finns de något annat sätt än skrill och neteller jag kan få ut kredit pengarna på kontot?
Kolla 5-6 sidor bakåt allt finns därHej!
Kan man inte bara ta ut från en bankomat..
Eller? Annars skrev någon paygoo från pressbyrån (dock max 1500kr) / laddning
Har inte fattat riktigt hur flexkrediten funkar om man har 0kr i saldo Kan man göra uttag eller måste man sätta in för att ta ut sina 5000kr isåfall hur mycket måste man sätta in?
Tack!
Du behöver inte göra någon insättning på FlexkreditenOkej så om man sätter in 5kr så kan man göra ett utag på 5000kr? Varför gör man inte så bara istället för att överföra till till skrill betalo osv.? Hänger inte med heheh
Varför inte ta ut från bankomat?Försöker sätta in på skrill pfc säger då misslyckat köp finns bara 17kr på saldot fast jag har 10000 beviljad kredit hur använder ja den
Du måste haft tur, går jag in på delbetala så säger den det inte finns några köp att delbetala. Använde dock Betalo samt skrillVet inte om detta nämts i tråden. Lyckades få ut ca 20 000kr den P.F.C. När jag skaffade appen sökte jag 10 000kr flexkredit: beviljat. Uttag via ett Paypalkonto till ett annat. Därefter uttag till bankkonto utan avgift. Kunde sedan gå in och delbetala detta köp så sattes hela summan tillbaka och jag kunde köra paypal för detta också.
Har inte ännu fört över en krona till P.F.C.
Hur mycket pengar har man påDu måste haft tur, går jag in på delbetala så säger den det inte finns några köp att delbetala. Använde dock Betalo samt skrill
Toppenbra sammanställning!Då samma frågor kommer hela tiden så sammanfattning här:
Dem har 2 olika tjänster man måste söka enskilt för att få tillgång till bägge.
Funktion delbetalningar:
Är man beviljad detta så får man sätta in pengar på konto och kan sen handla med kortet som vanligt.
Efter ett köp på över 300 kr så kan man gå in på delbetalningarna och välja det köpet och pengarna sätts då tillbaka på kontot. Delbetalas 3-12 månader.
Max man kan ha är 10.000
* För att få ut kontanter får man köpa paysafe eller payandgo kort. (Får ju då göra detta i flera omgångar)
* Betalo funkade innan men nu spärrat.
*Skrill funkar än men finns risk att det spärras med.
Man måste vara verifierad hos skrill för att få ut sen.
*Går ej att ta ut i uttagnings automat.
Flex: du kan handla när kontot står på 0 kr upp till det belopp man är beviljad.
*Samma funktion som delbetalningar om man ska ha ut kontanter.
*Efter 1 månad med minus saldo så läggs avgiften till på kontot. Då måste man betala minst 6% av totala skulden.
* Har man även använt sig av delbetalningar funktionen och inte vill betala hela flexen så måste man gå in på köpet och där trycka på pdf filen så ser man OCR och bg.
*Man kan tydligen använda flexen även om man ligger efter med delbetalnings köp men finns säkert någon gräns hur mkt efter man får ligga.
För att få ut max i kontanter måste man första använda sig av delbetalningar till sitt beviljade belopp och efter det så använder man flexen.
Ja jättebraToppenbra sammanställning!
Jo jag förde över dit i helgen o väntar på verifiering för att sen ta utFunkar inte på
Skrill att ta ut heller från flex
Hur kan jag då få loss mina pengar från Skrill ?? Som jag förde över dit i helgen .
Via billhop in på ett annat kreditkort om du har ett sådant.
Ok så om de inte godtar fotot jag laddade upp igår på mitt hemskickade P.F.C. kort ( då det kort jag använde för överföring till dom var det digitala kortet , det är samma kortnummer men de 3 sista siffrorna är olika då menar du att jag kan föra tillbaka det till P.F.C. kortet ? Jag vill ju helst göra en överföring till mitt bankkonto om fotot godtas men annars kan det väl inte vara så att jag har 4600kr hos skrill som jag inte kommer åt ?Sålänge pengarna är inne på Skrill bör den delen vara klar. Värsta som kan hända är väl att returneras tillbaka till PFC men tvivlar på de. Om de nu faktiskt har satt spärr på Skrill-transaktioner från PFC och inte tillåter de kommer de noG låta ditt köp gå igenom iallafall eftersom administrationsutgifterna av att skicka tillbaka och dra av osv troligen skulle besvära mer för PFC.
Ok så om de inte godtar fotot jag laddade upp igår på mitt hemskickade P.F.C. kort ( då det kort jag använde för överföring till dom var det digitala kortet , det är samma kortnummer men de 3 sista siffrorna är olika då menar du att jag kan föra tillbaka det till P.F.C. kortet ? Jag vill ju helst göra en överföring till mitt bankkonto om fotot godtas men annars kan det väl inte vara så att jag har 4600kr hos skrill som jag inte kommer åt ?