• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Lån efter skuldsanering.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Frågvos

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
5 Juni 2022
Meddelanden
157
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Intressant fråga.

Jag har planer på att söka huslån när saneringen är klar. Om jag hittar något bra boende. Dock tänkt vänta ett halvår och köpa till våren/sommaren.
Sparar till handpenning nu.

Jag tänker söka vid min bank, där har jag inte haft några lån. Så de lär inget se. Hoppas de ska gå.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 142
Poäng
4 147
Intressant fråga.

Jag har planer på att söka huslån när saneringen är klar. Om jag hittar något bra boende. Dock tänkt vänta ett halvår och köpa till våren/sommaren.
Sparar till handpenning nu.

Jag tänker söka vid min bank, där har jag inte haft några lån. Så de lär inget se. Hoppas de ska gå.
Det löser sig nog om du har handpenning och bra inkomst, sök lånelöfte först för att se hur mycket du kan låna.
Jag har leasingbil så jag fick 1.5 i lånelöfte men köpte en bostadsrätt för 695 000.
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 870
Mottagna reaktioner
1 866
Poäng
1 277
Här sitter jag och tänker att jag aldrig ska ta ett lån igen när min sanering är över, sen finns det folk som direkt ska plocka ut en lyxbil för att man förtjänar det, haha. King.
Jag köpte inte en lyxbil direkt, utan en äldre BMW för typ 69000.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp