• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Meddelandelån Sverige (officiell tråd)

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Snackar skit gör dem. Man kan ansöka säger dem efter inkasso. Men de smackar skit. Jag ficl bara påminnelse och fick ej lån De sa vänta 1månad så går det. Väntade två så sa dem de går ej vänta två månader. SKIT FÖRETAG JÄVLA LURENDREGERIER.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Meddelandelån

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
28 Mars 2014
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
Snackar skit gör dem. Man kan ansöka säger dem efter inkasso. Men de smackar skit. Jag ficl bara påminnelse och fick ej lån De sa vänta 1månad så går det. Väntade två så sa dem de går ej vänta två månader. SKIT FÖRETAG JÄVLA LURENDREGERIER.

Hej oregistrerad,

Det låter som någonting har gått snett och vi beklagar besväret. Utan att veta mer precist vad det handlar om, ber jag dig mejla ditt telefonnummer till kundtjanst@meddelandelan.se och be oss ringa upp dig gällande din situation.

Om lånet inte har övergått till inkasso finns det bara en orsak till negativt kreditbeslut och det är ändring i dina kredituppgifter, men kontakta oss för att lösa problemet.

MVH,

Meddelandelån Kundtjänst
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Vill aldrig ha kontakt med er. Vill bara berätta för alla vad jag har för erfarenhet av er och villket JÄVLA SKITBOLAG ni är. När ni skriver här på forumet kan man tro att ni är en hjälporganisation men ni är bara ett LURENDREGERIBOLAG.

Hellre plockar jag pantburkar mitt på stan än lånar av er igen.
 

Meddelandelån

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
28 Mars 2014
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
Fototävlingen är slut

N8hZmbz.png


Fototävlingen är slut


Vi har valt vinnarna i fototävlingen och vill tacka alla som deltog i tävlingen! Läs hela nyheten här: www.meddelandelan.se/fototävling

Vi på Meddelandelån vill gratulera alla vinnare i vår fototävling och tacka alla som deltog i tävlingen! Samtliga vinnare kommer att kontaktas via e-post. Vi vill önska dig en härlig fortsättning på sommaren och be dig att hålla utkik på oss i Facebook i framtiden också. Vi kommer att ordna nya tävlingar inom en snar framtid!

MVH,

Meddelandelån PR-team
 
Senast ändrad:

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Kan man låna även om en faktura har delats upp via ert Inkasso på låt säga 3 gånger,för då blir det väl mer än 60 dagar,eller menas det per faktura?.Så i detta faller blir det ju 90 dagar i stället.
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Nej jag ska inte låna något,men det finns kanske andra som är nyfikna på deras svar eller kanske har med deras Inkasso att göra i nuläget.
 

Meddelandelån

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
28 Mars 2014
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
Kan man låna även om en faktura har delats upp via ert Inkasso på låt säga 3 gånger,för då blir det väl mer än 60 dagar,eller menas det per faktura?.Så i detta faller blir det ju 90 dagar i stället.

Hej Meduza.2015,

tack för din fråga, avstängningen aktiveras automatiskt hos oss då fakturan är 60 dagar försenad från förfallodatumet.

Med vänlig hälsning,

Meddelandelån Kundtjänst
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
epostfaktura

hej jag vill enbart ha epostfaktura men när jag börjar fylla i ansökan ser jag inte hur det kan väljas?
Är det 100% säkert att det inte kommer någon faktura på posten? Svea brukar ju nästan alltid skicka ut papper...
 

Meddelandelån

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
28 Mars 2014
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
hej jag vill enbart ha epostfaktura men när jag börjar fylla i ansökan ser jag inte hur det kan väljas?
Är det 100% säkert att det inte kommer någon faktura på posten? Svea brukar ju nästan alltid skicka ut papper...

Hej,

du måste bekräfta din e-postadress innan du godkänner lånet för att få e-postfaktura. Se skärmdump från sista sidan i låneprocessen:
k8kYw9J.png
.
MVH,

Meddelandelån Kundtjänst
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp