- Meddelanden
- 144
- Mottagna reaktioner
- 48
- Poäng
- 147
Superbra betyg!! Ska du söka lån ?Min Kreddy är inte uppdaterad men UC är. Från 2,9 till 0,5....om det nu är rätt!
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Superbra betyg!! Ska du söka lån ?Min Kreddy är inte uppdaterad men UC är. Från 2,9 till 0,5....om det nu är rätt!
Enligt en person jag pratade med på sambla så påstod hon att det gör en hel del för betyget att ha färre än fler. Mitt betyg blev bättre när jag minskade från 6 till 4.Är det negativt för betyget att ha många långivare/krediter?
Finns det någon här som har typ 300-400.000 i lån/krediter men utspridda på säg 10 olika långivare?
Vad har ni för betyg?
Är det negativt för betyget att ha många långivare/krediter?
Finns det någon här som har typ 300-400.000 i lån/krediter men utspridda på säg 10 olika långivare?
Vad har ni för betyg?
Jag får se om jag ska baka ihop nåt. Har 4 olika. Skulle vilja få väck mitt BN för det känns som man aldrig kommer bli av med detSuperbra betyg!! Ska du söka lån ?

Jag har ca 500K utspridda på 9 olika långivare. Har 17,5 på Kreddy och 3,5 hos UC. Skulle tippa på att det förstnämnda är mer korrekt med tanke på att UC verka bugga som fan just nu.
Hade 4.1 men ingen förändring har ej uppdateratPassa på o sök lån för er som har den planen. De gick vägen för mig. Hade 25% o nu 3.6% sökte pp lendo fick 255.000 till 8.9 % ränta. Hade 9 ff

Passa på o sök lån för er som har den planen. De gick vägen för mig. Hade 25% o nu 3.6% sökte pp lendo fick 255.000 till 8.9 % ränta. Hade 9 ff
Ja alla väljer ju själva hur dom ska göra. Jag hade tur o slank igenom men vi får se om pengarna betalas ut det är inte klart ännuDet gjorde jag och det gick åt helvete. Så ett annat råd är också att ha lite is i magen och slösa bort ff i onödan...![]()
Verkar bara vara för mig typ som betyget har blivit högre. Hade ju varit roligare om det varit åt andra hållet.
Hoppas verkligen att det går tillbaka till det jag hade.
Betyg visar 4.1 menIngen uppdatering här![]()
Har du ngt att förlora på en ansökan ?? Ansök via en låneförmedlareDet kan ju vara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?
Vilka beviljade dig?Passa på o sök lån för er som har den planen. De gick vägen för mig. Hade 25% o nu 3.6% sökte pp lendo fick 255.000 till 8.9 % ränta. Hade 9 ff
CoopVilka beviljade dig?
På kreddy är den uppdateratBetyg visar 4.1 men
Kreditkollen omdömen visar 0.65%
Två stycken kredit kort på 85k som hade betalt.
Frågan är när kommer den uppdateras helt som vanlig?

Jag hade sökt om jag fått samma chans. Det är ju en sån här chans man väntar på. Kommer kanske bara en gång!Det kan ju bara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?
Jag hade sökt om jag fått samma chans. Det är ju en sån här chans man väntar på. Kommer kanske bara en gång!

Uc strular därför de inte syns. Jag ansökte imorse o de syns fortf inte ännuBrukar inte ff uppdateras direkt på minuc??? Jag kan fortfarande inte se att någon sån tagits.
Uc strular därför de inte syns. Jag ansökte imorse o de syns fortf inte ännu

Vilka erbjudanden fick du??Jävla Zmarta. Jag behöver ta kontakt med dom innan dom kan påbörja min ansökan. Men felet är att dom har stängt just nu. Får väl hoppas att dom redan tagit en kreditupplysning och att det är 0,4 som syns.![]()
Vilka erbjudanden fick du??
Du skulle kört Lendo eller Advisa!
Det kan va en liten fördröjning men låt oss hoppas att buggen även torskar därBrukar inte ff uppdateras direkt på minuc??? Jag kan fortfarande inte se att någon sån tagits.

Jag tänkte köra på Advisa, ångrar mig som fan nu i efterhand!

Jag och du är kända för att vara efterkloka![]()

Har du fått något?Har inte fått några erbjudanden från Lendo ännu så ringde och kollade om jag borde sökt lägre. Men det var "strul" på UC berättade han så det var därför. Med andra ord hann jag nog inte igenom men grattis till er som gjorde det![]()