Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Är det negativt för betyget att ha många långivare/krediter?

Finns det någon här som har typ 300-400.000 i lån/krediter men utspridda på säg 10 olika långivare?

Vad har ni för betyg?

Finns det någon här som har typ 300-400.000 i lån/krediter men utspridda på säg 10 olika långivare?

Vad har ni för betyg?
Enligt en person jag pratade med på sambla så påstod hon att det gör en hel del för betyget att ha färre än fler. Mitt betyg blev bättre när jag minskade från 6 till 4.

Jag har ca 500K utspridda på 9 olika långivare. Har 17,5 på Kreddy och 3,5 hos UC. Skulle tippa på att det förstnämnda är mer korrekt med tanke på att UC verka bugga som fan just nu.

Vad har ni för betyg?

Jag har ca 500K utspridda på 9 olika långivare. Har 17,5 på Kreddy och 3,5 hos UC. Skulle tippa på att det förstnämnda är mer korrekt med tanke på att UC verka bugga som fan just nu.

Något är definitivt fel. Jag har 0,4... Och det kan verkligen inte stämma!

Passa på o sök lån för er som har den planen. De gick vägen för mig. Hade 25% o nu 3.6% sökte pp lendo fick 255.000 till 8.9 % ränta. Hade 9 ff

Verkar bara vara för mig typ som betyget har blivit högre. Hade ju varit roligare om det varit åt andra hållet.
Hoppas verkligen att det går tillbaka till det jag hade.

Det kan ju bara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?

Det kan ju vara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?
Har du ngt att förlora på en ansökan ?? Ansök via en låneförmedlare

Betyg visar 4.1 men
Kreditkollen omdömen visar 0.65%
Två stycken kredit kort på 85k som hade betalt.
Frågan är när kommer den uppdateras helt som vanlig?
På kreddy är den uppdaterat
0.6 visar den
Men inte på minuc än:(

Det kan ju bara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?
Jag hade sökt om jag fått samma chans. Det är ju en sån här chans man väntar på. Kommer kanske bara en gång!

Jag hade sökt om jag fått samma chans. Det är ju en sån här chans man väntar på. Kommer kanske bara en gång!

Jag har ansökt nu, jag har inga större förhoppningar. Men det är som du skriver, jag får helt enkelt chansa!

Jag testade höja fick ökat med 150 000 om jag ville, men tog inte allt.

Gick från 46 till 9% inatt, håller tummarna att erbjudenet håller i sig, allt är signat och de skulder (kreditkort) jag anmält har synliga 40k och 60 utbetalt på bankkonto.

Vad är chansen tror ni att det ej går vägen?:)

Brukar inte ff uppdateras direkt på minuc??? Jag kan fortfarande inte se att någon sån tagits.

Jävla Zmarta. Jag behöver ta kontakt med dom innan dom kan påbörja min ansökan. Men felet är att dom har stängt just nu. Får väl hoppas att dom redan tagit en kreditupplysning och att det är 0,4 som syns. :)

Gick från 28 risk till 4,2 slängde iväg en ansökan om ett stort banklån via förmedlare

Det brukar vara en fördröjning det stämmer bra.

Jag ansökte även (Advisa) då mitt kreditbetyg blev bättre (fast det stämde inte) Men fick bara ett erbjudande, Cashbuddy... (färdigbehandlat bara på 4 timmar)

Jag ångrar mig att jag hade bråttom
Kreditbetyget är inte allt bankerna kollar på heller. Jag har mycket i blanco och endel krediter men jag kan lösa nån kredit med Cashbuddy. Hade hoppats på bättre ränta bara... :(
Nä måste avsluta endel krediter och kämpa med att betala alla lån/krediter

Jag ansökte tidigt imorse kanskende som gjorde att jag slank igenom systemet.

Är det fortfarande konstiga betyg eller har de löst det.

Min hoppade tidigare i em efter att ha sjunkit drastiskt med 14% i risk... och northmill var borts. Sen runt 17 sä gick det upp till 17% igen och Northmill syntes.
Nu har jag 4,53 igen och Northmill syns......
Ska inte UC varna om deras system är helt kajko?

Har inte fått några erbjudanden från Lendo ännu så ringde och kollade om jag borde sökt lägre. Men det var "strul" på UC berättade han så det var därför. Med andra ord hann jag nog inte igenom men grattis till er som gjorde det :)
Har du fått något?
Jag ansökte också men fick bara ett erbjudande via Advisa (Cashbuddy)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp