- Meddelanden
- 734
- Mottagna reaktioner
- 322
- Poäng
- 487
Nä, ingenting. Vad fel man hade om vilket datum, vågar man ens hoppas på att det blir i morgon efter allt strul den här gången.?😕
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Inte hos mig heller, och inte nu på morgonen heller för den delen...
Nä det är ju bara den 14/10, det kan såklart dröja någon eller ett par dagar till, men jag sätter allt på att det blir i morgon den 15:e faktiskt. Eller den 16:e..![]()
Problemet fanns redan den 6:eKommer det inte i natt så blir det på tisdag. Tror inte de vågar uppdatera när ingen är på kontoret för att lösa problem som kan uppstå (som vi såg en del av i Tisdags/onsdags).
De jobbar ju i BETA också där ett par funktioner släpptes i Tisdags som kan ha varit del av strulet. Så deras IT folk har nog fullt upp på två fronter.
Nä det är inte uppdaterat. Hoppas på i natt..Hos mig är det inte uppdaterat....
Nä det är inte uppdaterat. Hoppas på i natt..
Hej,
Jag har precis talat med UC:s kundtjänst och enligt teknikerna ska problematiken inte ha orsakat några förändringar i riskprognosen...vilket av alla inlägg att döma är struntprat.
Hur som haver kan jag meddela att uppdateringen för kreditengagemang kommer äga rum under morgondagen för den som är nyfiken.
Någon som tänkt ”vaka” i natt och kolla sitt kreditbetyg? Synd man ska upp så jäkla tidigt just i morgon 😵
Kändes det någorlunda rimligt att landa på 1.5 då? Du får hålla tummarna inför midnatt!Samma här blev överlycklig från 6.3 till 1.5 men nejdå ...

Njaa , Avslutade amex med 80 000 i kredit dock med skuld kvar men ville inte att de skulle synas innan jag tar ett lånelöfteKändes det någorlunda rimligt att landa på 1.5 då? Du får hålla tummarna inför midnatt!
Jag kollade betyget 13/10 kl 7 på morgonen då kändes betyget (2,2) ”rätt”. När jag kollade runt 12 på dagen hade betyget försämrats till 3,1, och på eftermiddagen hade jag samma betyg som dagen före den ”halvdana” uppdateringen, 3,9. Flera här var inne och kollade sitt score runt midnatt 13/10, vet inte vad betyget visade då jämfört med på morgonen ett antal timmar senare. Hur som helst är det den trögaste uppdateringen jag varit med om😵Även mitt kändes rimligt. Väldigt bra, men ändå rimligt. Därav skyhöga förhoppningar nu!
Men märkligt ja. Märkligt också att somliga sett någorlunda rimliga förändringar som tycks spegla hoppen i tid och kreditengagemang, medan andra fått helt uppånervända betyg.
Kan väl kanske vara så att någon tekniker/programmerare som arbetat med systemet av misstag råkat trycka på "uppdatera" (fiktiv knapp från min fantasi) innan riktigt allt var färdigt. Isåfall kanske vissa faktiskt sett resultatet av nästa uppdatering samtidigt som det på vissa håll mest buggat ur totaltJag kollade betyget 13/10 kl 7 på morgonen då kändes betyget (2,2) ”rätt”. När jag kollade runt 12 på dagen hade betyget försämrats till 3,1, och på eftermiddagen hade jag samma betyg som dagen före den ”halvdana” uppdateringen, 3,9. Flera här var inne och kollade sitt score runt midnatt 13/10, vet inte vad betyget visade då jämfört med på morgonen ett antal timmar senare. Hur som helst är det den trögaste uppdateringen jag varit med om😵

Kan väl kanske vara så att någon tekniker/programmerare som arbetat med systemet av misstag råkat trycka på "uppdatera" (fiktiv knapp från min fantasi) innan riktigt allt var färdigt. Isåfall kanske vissa faktiskt sett resultatet av nästa uppdatering samtidigt som det på vissa håll mest buggat ur totalt![]()

Jag delar samma känsla.Jag vet inte, men den här ”förhandsvisningen” vi fick se den 13/10, magkänslan säger mig att det var något som stämde i de tidiga siffrorna på natten och morgonen. Jag gick från 3,9 till 2,2 vilket kändes fullt rimligt. Märkligt att ens betyg hamnar på något som absolut hade kunnat vara rätt, och sen blir det bara ett stort kaos med alla siffror
Nu är det i alla fall bara 2 timmar till en ny chans att upptäcka sitt förbättrade kreditbetygJag delar samma känsla.
Jag gick från 8 till 22 förra månaden pga övertrasserad kredit. På morgonen i tisdags hade jag 7, vilket ändå kändes rimligt eftersom jag betalat ner lite på krediterna igen. När det ”ballade ur” fick jag 1,7, vilket kändes väldigt orimligt.

Tror du att det gör så stor skillnad alltså, det är ju långt ifrån maxat?Tror jag kommer gå upp från 0,4 till typ 1,3 (kul att tippa lite, speciellt när jag inte måste ha toppbetyg för nytt samlingslån förrens i sommar ). Har ökar på kreditkortet från ungefär 3000 till 10 K (30 beviljat), annars inget nytt.
Tror du att det gör så stor skillnad alltså, det är ju långt ifrån maxat?