• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sigfrid

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
16 September 2020
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Har inte inkomstuppgifterna uppdaterats för 2020 än på uc ? trodde de skedde redan i maj ?
 

Klaridag

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
104
Poäng
307
Fått mitt betyg från 44 till 13 idag, på ett år. Känns riktigt bra. Har några fler FF som försvinner om nån månad.

Vad tror ni? Finns det någon möjlighet för mig? Eller ska man vänta ut det? Har inga lån eller krediter. 5 gamla betalningsanmärkningar men inget skuldsaldo sen tre mån tillbaka. Är det ens värt att försöka ännu? Kan ta ett litet sämre alternativ så länge.

Har 330k i årslön.
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Fått mitt betyg från 44 till 13 idag, på ett år. Känns riktigt bra. Har några fler FF som försvinner om nån månad.

Vad tror ni? Finns det någon möjlighet för mig? Eller ska man vänta ut det? Har inga lån eller krediter. 5 gamla betalningsanmärkningar men inget skuldsaldo sen tre mån tillbaka. Är det ens värt att försöka ännu? Kan ta ett litet sämre alternativ så länge.

Har 330k i årslön.
Vänta tre månader till.Många aktörer har gräns på 6 månader utan skuldsaldo.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp