• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Mitt spelmissbruk.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Jo visst
Detta är utöver lönen.
Hade The bad guys gett mig anstånd 2 månader hade det varit löst men det är just tiden som är problemet :(
Dom är dock nääääästan helt avklarade.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
696
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Jo visst
Detta är utöver lönen.
Hade The bad guys gett mig anstånd 2 månader hade det varit löst men det är just tiden som är problemet :(
Dom är dock nääääästan helt avklarade.


Tanka bensin....eller hoppa på en komvux kurs och sök CSN.. men det flera veckor :/
 

s028ut

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
13 December 2017
Meddelanden
147
Mottagna reaktioner
43
Poäng
157
Du kan teckna abonnemang hos halebop och plocka ut en mobil, dock blir du ju dragandes med en kostnad för abonnemanget och telefonen under 24 månader!
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Drömmen vore om en ny aktör plötsligt slår upp dörrarna imorgon alternativt om Santander typ eller Bank Norwegian erbjuder mig höjning utav kredit utan UC eller något.

Om någon har tips man inte vill skriva ut här går även PM bra :D

Har du kollat mina sidor på santander på erbjudanden ?

Såg att jag hade erbjudande att kunna höja 20k utan UC.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Jo visst
Detta är utöver lönen.
Hade The bad guys gett mig anstånd 2 månader hade det varit löst men det är just tiden som är problemet :(
Dom är dock nääääästan helt avklarade.
Skönt att du snart är klar med skulder till busarna. Mycket som löser sig då heller hur:);)
 

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Nu börjar det närma sig rejält, jag behöver i princip nu 40-60.000 för att reda ut stormen och ha löst privata skulderna.
Det är dock otroligt otroligt viktigt att få fram detta av skäl jag inte kan gå in på men det rör hela lånekarusellen och räntorna.
Nu är jag fan beredd att nästan göra allt. Jag har maxat försäkringskassan denna månaden (så mycket jag får ta) tagit ut alla abonnemang jag kan på Telia. Ska skita i princip i alla räkningar men som sagt 40-60.000 kvar.
Jag måste fan kunna åtgärda det sista nu när jag är så nära. Min UC är körd och alla anhöriga dörrar har jag knackat. Har typ till måndag på mig. Förskott på lön går inte heller och sälja har jag ingenting. Panta likaså. Fan det är så nära nu att jag måste göra något.
Håller tummarna för dig :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
ViaConto + Snabbfinans (40.000 vardera) måste släppas. Har inget val. Kommer dock inte låta det bli utslag. Ska försöka på något sätt vinna tid till typ maj 2020.
Vet inte om det är möjligt men jag har ju inte fått första delgivningskvittot av KFM än, räknar med att jag får det slutet på september....Sen kommer jag vänta in påminnelsen också och sen överklaga.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp