• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Mitt spelmissbruk.

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
ViaConto + Snabbfinans (40.000 vardera) måste släppas. Har inget val. Kommer dock inte låta det bli utslag. Ska försöka på något sätt vinna tid till typ maj 2020.
Vet inte om det är möjligt men jag har ju inte fått första delgivningskvittot av KFM än, räknar med att jag får det slutet på september....Sen kommer jag vänta in påminnelsen också och sen överklaga.

Smart. I will have to let things go too. :(
Bra att vinna tid.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
ViaConto + Snabbfinans (40.000 vardera) måste släppas. Har inget val. Kommer dock inte låta det bli utslag. Ska försöka på något sätt vinna tid till typ maj 2020.
Vet inte om det är möjligt men jag har ju inte fått första delgivningskvittot av KFM än, räknar med att jag får det slutet på september....Sen kommer jag vänta in påminnelsen också och sen överklaga.
ViaConto är tyvärr en av de snabbare men jag gissar att du har tre månader på dig innan det kommer till kfm men då hinner du få till en plan med den under resans gång.
 

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
ViaConto + Snabbfinans (40.000 vardera) måste släppas. Har inget val. Kommer dock inte låta det bli utslag. Ska försöka på något sätt vinna tid till typ maj 2020.
Vet inte om det är möjligt men jag har ju inte fått första delgivningskvittot av KFM än, räknar med att jag får det slutet på september....Sen kommer jag vänta in påminnelsen också och sen överklaga.
ViaConto är tyvärr en av de snabbare men jag gissar att du har tre månader på dig innan det kommer till kfm men då hinner du få till en plan med den under resans gång.
 

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 434
Mottagna reaktioner
1 000
Poäng
897
Snabbfinans är rätt hyfsad snabb. Leker eget inkasso dessutom.

Så var det för mig.tror dom skickat till riktigt inkassobolag idag.

Är så knepigt att följa skulder när man släpper så många.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 362
Mottagna reaktioner
13 445
Poäng
8 917
Snart spelfri i 18 månader - Ett & ett halvt år. Jag är stolt över det :)!
Suget finns där konstant och jag tänker på det emellanåt men jag tycker jag har det under kontroll. Har min sambo och barn som bakgrundsbild på mobilen så jag ständigt påminns vad som är viktigt här i livet.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Snart spelfri i 18 månader - Ett & ett halvt år. Jag är stolt över det :)!
Suget finns där konstant och jag tänker på det emellanåt men jag tycker jag har det under kontroll. Har min sambo och barn som bakgrundsbild på mobilen så jag ständigt påminns vad som är viktigt här i livet.
Låter toppen:)
Självklart du ska vara stolt:)
 

Dilbah

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
29 Maj 2018
Meddelanden
494
Mottagna reaktioner
421
Poäng
517
Snart spelfri i 18 månader - Ett & ett halvt år. Jag är stolt över det :)!
Suget finns där konstant och jag tänker på det emellanåt men jag tycker jag har det under kontroll. Har min sambo och barn som bakgrundsbild på mobilen så jag ständigt påminns vad som är viktigt här i livet.
Heja! Och jag 10 månader nu och känner inte alls sug:)!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 362
Mottagna reaktioner
13 445
Poäng
8 917
Håller tummarna för dig. Du har förtjänat det. Tycker du är fantastisk :)!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp