• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Ferratum - Lån utan UC
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Brixo - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Credifi - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Vivus - Lån utan UC

Monefit.se, har ni testat?

ensamdepp

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
14 December 2020
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Nu har min ansökan ändrats och står såhär på sidan:


Tack för ditt intresse för Monefit-produkterna. Tyvärr, det gick något fel med din senaste ansökan - den antingen avbröts, avvisades eller gick ut. Kontrollera din e-post för de exakta orsakerna.

Du kan försöka ansöka igen och komma i kontakt med vår kundsupport på kundtjanst@monefit.se ifall du får ett fel igen utan konkret förklaring.”

Ansökte i onsdags och inget svar från kundtjänst….
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sudden100

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
16 December 2021
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Nu har min ansökan ändrats och står såhär på sidan:


Tack för ditt intresse för Monefit-produkterna. Tyvärr, det gick något fel med din senaste ansökan - den antingen avbröts, avvisades eller gick ut. Kontrollera din e-post för de exakta orsakerna.

Du kan försöka ansöka igen och komma i kontakt med vår kundsupport på kundtjanst@monefit.se ifall du får ett fel igen utan konkret förklaring.”

Ansökte i onsdags och inget svar från kundtjänst….
Samma för mig
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 791
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
Nu har min ansökan ändrats och står såhär på sidan:


Tack för ditt intresse för Monefit-produkterna. Tyvärr, det gick något fel med din senaste ansökan - den antingen avbröts, avvisades eller gick ut. Kontrollera din e-post för de exakta orsakerna.

Du kan försöka ansöka igen och komma i kontakt med vår kundsupport på kundtjanst@monefit.se ifall du får ett fel igen utan konkret förklaring.”

Ansökte i onsdags och inget svar från kundtjänst….
Avslag.
 

Sudden100

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
16 December 2021
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Jag fick så. Däremot hade jag inte skickat in kompletterande uppgifter då, när jag gjorde det så blev jag beviljad.
Behöver inte alls betyda avslag dvs.
Inte hört någon som fått avslag ännu?
Vad det för kompletterande uppgifter du skickade? Har inte hört ett ljud från dom skickade du bara in dom utan att dom bad om de ?
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Vad det för kompletterande uppgifter du skickade? Har inte hört ett ljud från dom skickade du bara in dom utan att dom bad om de ?
Skickade först in kontoutdrag på de senaste 4 månader. Sen ville de att jag skulle bevisa/styrka att det var jag som ägde kontot.
Skickade in det, inget svar, skickade in det igen och då ganska så tätt inpå fick jag ett SMS att jag var godkänd.
 

Sudden100

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
16 December 2021
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Skickade först in kontoutdrag på de senaste 4 månader. Sen ville de att jag skulle bevisa/styrka att det var jag som ägde kontot.
Skickade in det, inget svar, skickade in det igen och då ganska så tätt inpå fick jag ett SMS att jag var godkänd.
Okej ja men då prövar jag skicka ett kontoutdrag så får vi se vad som sker
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp