• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Monetti/kredit 365 lån hos båda

A

Anonym75

Gäst
Poäng: 0
Vet att dessa hör ihop. Men undrar om jag har ett lån hos 365, påverkar det då, om jag söker lån hos Monetti , att jag tex blir beviljad ett lägre belopp? Än om jag inte har ett lån hos 365? Hoppas ni förstår vad jag menar :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Tidigare när Monetti hette Folkia kunde man ha lån hos båda i alla fall vissa fick det, nu vet jag inte.Men du vet väl att du kan ha fler än 1 lån hos Monetti. Kan vara bättre då Kredit365 är dyrare.
 

GROGG12

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Februari 2015
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Tog ett lån hos monetti på 7000:- med e-faktura, fick efter några dagar hem ett brev från BGC att monetti hade satt in pengar på mitt konto! varför fick jag det? aldrig fått något sådant förut. plus att jag frågade dom innan jag tog lånet om dom skickade ut några brev! men det gjorde dom inte sa dom.
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Fast det gjorde dom ju inte heller? :) Det var ju Bankgirocentralen som skickade. Varför du fick det är svårt att veta, men antingen är det så ditt konto är att du får sådana besked eller så har utbetalningen skett på ett alternativt sätt som medfört detta brev. Verkar ingenting konstigt så bortse från det bara, verkar något konstigt så hör av dig och fråga :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp