• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Monetti/kredit 365 lån hos båda

J

julpank

Gäst
Poäng: 0
Oj tack för svar du med tröttmössa. Tur jag inte kastade mig över ansökningsknappen :)

Om jag bara vet exakt när saker och ting kommer så är det inga problem alls, det är de där som kommer kanske, eventuellt, ungefär, cirka, typ, ibland... som får mitt liv att krascha totalt och all min energi går till att vakta brevlåda, tänka på vad som kan komma i brevlåda och hoppa högt så snart jag ser en postbil. Jag måste undvika detta scenario för min mentala hälsas skull. Så vet jag vilken dag det är på ingående, då kan jag hantera det (på ett ytterst moget sätt med sjukskrivning och brevlådetömning LOL men ändå, min strategi som fungerar för mig).
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

julpank

Gäst
Poäng: 0
Oj ibland händer det :) Jag mailade frogtail trots att jag tidigare upplevt dem som oerhört långsamma i svarstid. Hade alltså inga förhoppningar om svar den här veckan ens. Har redan fått svar:
Sist du gjorde en låneansökan var i xxxxxxx. Då skickade vi ut papper ifrån bankgirocentralen.
Nu har vi slutat med det och du ska inte behöva få hem ett sånt brev om du ansöker om ett lån idag.

Så det kanske kan hjälpa någon annan som funderar i samma banor :)
 
S

svarttrosa

Gäst
Poäng: 0
yes bra info tack
jag sökte imorse och fick beviljatoch pengarna skulle vara på kontot mellan 15-17 idag
har Swedbank och jag har fortfarande inte fått några pengar...
lite panik

någon som vet om Swedbank är långsammare när det kommer via frogtail för att det är norskt eller något?

eller är det knas med Swedbank idag? fredag imorgon så jag måste få in pengarna innan betalstopp 10.00.... panik
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp