• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Monetti/kredit 365 lån hos båda

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
S

söndag

Gäst
Poäng: 0
tack för svaret det här jag också undrat länge

var in på bankgirocentralens hemsida för att bli något klokare varför de måste göra så här men jag fattade inget... så det är väl bara att genomlida det där om man ska söka

hade folkia förut på den tiden, var oerhört smidigt och inte något sånt här utskick
 
J

julpank

Gäst
Poäng: 0
Hej gammal tråd men jag testar.
Är monetti lätta eller svåra?
Det står ju en svensk filial på deras hemsida.. .jag ser kommentarerna i tråden. Är det någon som lånat från Monetti eller Frogtail för den delen, NYLIGEN som kan berätta om det fortfarande kommer ett sådant där meddelande från bankgirocentralen.
Att fakturorna kommer på mail för monetti/frog är väl fortfarande så? Står på 365 att de skickar faktura per post så de går bort direkt.

Men ny info jättegärna supertack om Monetti/Frogtail. Om det kommer meddelande, är det efter ett visst antal dagar eller helt sporadiskt?
 
J

julpank

Gäst
Poäng: 0
Då låter det ju verkligen som att du borde fått hem det vid det laget. Ger en stackars fattig själ lite hopp.
Supertack för så snabba svar!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp