- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Visste det. Det var för bra för att vara sant. Vi failade kontrollen gällande att äga ett hus.Håller tummarna för dig
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Visste det. Det var för bra för att vara sant. Vi failade kontrollen gällande att äga ett hus.Håller tummarna för dig
Kan tillägga att jag endast har hittat en mailadress som är automatiskt men inget telefonnummer någonstans! Om någon hittar på fler kontaktuppgifter, snälla säg till!![]()
Hehe deras chattbot är ju helt värdelös, bara vilseledande och irriterande...Här är deras telefonnummer +46108886924. det är bara att fråga deras chatbot så får ni det.
Äger du en bostad då?Är i behov av ett lån men har ingen borgensman.
Det är ju borgensmannen som måste äga en bostad.Äger du en bostad då?
Ja helt rätt, läste inte noggrant.Jo men frågan var ju att vara borgensman åt varandra, då måste ju hen också äga en bostad
Svar:Ja.Så vad är det som gäller, måste man säga en bostad alltså för att kunna vara borgensman?
Faktiskt inte. Chanserna minskar dock.Svar:Ja.
Svar jaSå om man har städad ekonomi med fast inkomst så blir man nekad som borgensman för att man inte äger en bostad?
Inte vad jag kan se. Jag är beviljad 10000 men har ingen borgensman. Blir så irriterad. Men vad jag kan se så räcker det med att borgensmannen inte ger anmärkningar. Nåt krav på fastighet kan jag ej se.Svar ja
Helt sjukt asså jag har en borgensman utan anmärkningar och fast ekonomi, vi blev nekade för att denne inte ägde en bostad. Fick flera sms angående att denne ska skicka in bevis osv. Hade även mailkontakt där de beskrev det. Står ju även på deras krav att borgensmannen måste äga en bostadInte vad jag kan se. Jag är beviljad 10000 men har ingen borgensman. Blir så irriterad. Men vad jag kan se så räcker det med att borgensmannen inte ger anmärkningar. Nåt krav på fastighet kan jag ej se.
Aha när ändrade dom?
Jag blev accepterad på 70.000. allting va klart med ansökan osv med min borgenmans. Allt inlämnat, godkänt med BankID mm. Sen krävde dom papper på bostad som bevis!! För inget syndes på uc att hen ägde en bostad.Inte vad jag kan se. Jag är beviljad 10000 men har ingen borgensman. Blir så irriterad. Men vad jag kan se så räcker det med att borgensmannen inte ger anmärkningar. Nåt krav på fastighet kan jag ej se.
Jag har lån hos dom, sjukt jävla jobbiga med sms å ringer från massa olika nummer. Dock tog de ca 4 timmar från ansökan tills pengsrna va på kontot, tror dom ha direkt utbetalning.
Dom har mail adress [email protected].
Rekomenderar dom dock inte men hjälpte mig just då.
Jag fick det lånet förra veckan med min mamma men hon arbetar fortfarande så det gick bra .
jag provade det och det var en norsk chatt bott och förstod inte vad jag menadeDet står om man frågar chat botten om kreditupplysning att de endast använder sig av creditsafe

När sökte ni? Datum?Du vet att de tog bort kravet att borgensman behöver äga bostad i juli. En vecka innan jag o mamma sökte . Så ho behövde inte ha det