• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 792
Mottagna reaktioner
1 820
Poäng
1 277
Jag lever!!! Var vaken 40 timmar utan att bli trött igår och har vaknat nu efter 11 timmars sömn. Jäkla d-vitamin man blir för pigg.
Har varit slö i flera månader och inte orkat med tradera som jag borde... ska skärpa mig.
Bokade in en resa nästa år men det är något som är bra för cv så jag måste börja spara till det.
Ska sätta mig och skriva uppsats.. tråkigt men jag dör snart inombords om jag inte får det examensbeviset och titeln.
Vad blir det för examen och titel?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Vart ska du resa, Thailand?
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 792
Mottagna reaktioner
1 820
Poäng
1 277
Ska också resa med jobbet snart. Kompetensutveckling i en europeisk huvudstad. Blir ”tyvärr” tvungen att stanna en natt extra eftersom det inte gick några flyg som passade.
 

Andersse

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
8 Februari 2016
Meddelanden
157
Mottagna reaktioner
75
Poäng
207
Ska också resa med jobbet snart. Kompetensutveckling i en europeisk huvudstad. Blir ”tyvärr” tvungen att stanna en natt extra eftersom det inte gick några flyg som passade.
Olika som man tycker! Jag tycker det är super med en extra dag när man reser med jobbet. Hotell frukost, sova längre och tid att shoppa.
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 792
Mottagna reaktioner
1 820
Poäng
1 277
Olika som man tycker! Jag tycker det är super med en extra dag när man reser med jobbet. Hotell frukost, sova längre och tid att shoppa.
Det är blandade känslor. Måste stanna till lördag morgon. Får visserligen en eftermiddag och kväll ledigt för shopping sightseeing eller valfritt. Problemet är att jag sällan har mer än exakt de pengar jag behöver för att ta mig till och från flygplatsen med kollektivtrafik, så shopping går bort. Återstår gratis sightseeing till fots. Och den här gången ingår inte frukost, vilket för mig betyder att jag måste köpa något i en lokal mataffär för hotellfrukosten har jag inte råd med. Vilket för övrigt gäller övriga måltider med. Tror att lunch ingår i kursen iallafall.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp