• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 680
Mottagna reaktioner
1 706
Poäng
1 177
Men alltså vad vet du om vilken hjälp hon sökt, vilken hjälp hon fått, vilken hjälp hon anser sig behöva? Vad tjänar det att säga SÅ MÅNGA GÅNGER att ngn behöver hjälp? Till en totalt främmande människa? Som dessutom visar så många gånger att hon inte bryr sig om vad du eller ngn annan tycker? förlåt men jag tycker att det är ni som retar er på henne som börja framstå som de galna, eftersom hon inte bryr sig ett dugg men ni bara fortsätter.
Vilken föreställning, och helt gratis!
Det räcker gott att läsa vad hon skriver för att förstå att hon behöver hjälp. Många skriver inte rakt ut på nätet att dom behöver hjälp utan man får läsa mellan raderna och se till beteendet. Alla är vi olika som du skriver och alla gapar inte rätt ut om hjälp för det känns förnedrande, alternativt har man ingen sjukdomsinsikt. Klart man blir bekymrad när någon skriver som Lilaros och dessutom har små barn! Men lider hon av mytomani eller nåt annat hoppas jag hon får hjälp, verkligen!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Ok men hörrni... det finns en smidig lösning på detta... Använd funktionen Ignorera användare så slipper ni se provocerande inlägg framöver. Frid och fröjd m a o. Vill ni trots allt inte använda denna funktion så kommer allting att förbli som vanligt :D
 

weroo83

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
29 Augusti 2012
Meddelanden
195
Mottagna reaktioner
209
Poäng
397
Vad har det faktum att hon inte bryr sig med saken att göra? Och hon bryr sig def, efter diskussioner kommer nya provokationer.
Och ja, står fast vid att i ett forum där många har svårigheter ska ALLA hålla god ton och inte medvetet göra inlägg som kan trigga andra som återhämtar sig från spelmissbruk, och rättfärdiga det också. Det är smutsigt och då bryr jag mig inte om diverse diagnoser faktiskt.

Jag håller med dig! Jag skrev några inlägg här igår o förrgår. För jag blev provocerad. Och då anser jag att jag har rätten av svara, ifrågasätta och säga mina åsikter!
Är svårt att hålla igång ett forum där man inte ska svara och få säga sitt. Jag är väl barnslig som tycker att jag har rätt att få säga min åsikt när Lilaros bara skriver saker för att provocera. Och ja hon ignorerar det säkert men hennes åsikt är ju inte viktigare än min tex. .
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Ok men hörrni... det finns en smidig lösning på detta... Använd funktionen Ignorera användare så slipper ni se provocerande inlägg framöver. Frid och fröjd m a o. Vill ni trots allt inte använda denna funktion så kommer allting att förbli som vanligt :D

Inte riktigt och helt fel lösning på problemet.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Tror du skulle ha det bättre i ett annat land där människorna har högre tolerans mot olikheter och där ordet lagom inte finns i ordlistan. Då skulle du få blomma ut.

Vad har ohyfs och provokation med olikheter att göra? Vilket förminskande inlägg mot olikheter som vet hur man beter sig eller kan åtminstone vara mottaglig för hur man bör bete sig.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Inte riktigt och helt fel lösning på problemet.
Ok, du kanske har en annan lösning. Eller så vill du helt enkelt fortsätta se inlägg från person/er som du blir provocerad av och som inte uppfyller dina krav på hur man ska bete sig!
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Vad har ohyfs och provokation med olikheter att göra? Vilket förminskande inlägg mot olikheter som vet hur man beter sig eller kan åtminstone vara mottaglig för hur man bör bete sig.
Du ger inte intryck av att veta hur man "bör" bete sig. Du beter dig som en inskränkt människa som viftar med lagboken och regelboken. Du påstår att andra saknar självinsikt. Det kanske de gör, men det gör du också. du är präktig och högmodig.


Så... gillade du att läsa allt jag skrev ovan? Inte? Kändes det taskigt? Orättvist?
Ja men då vet du hur det känns när du skriver så till ngn annan. Väx upp du själv innan du säger till andra att de ska göra det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp