• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Nystartfinans, någon som har information?

J

Japp

Gäst
Poäng: 0
Jag har fått pengarna,väldigt bra servise,snabb hantering och när dem sa att allt var okej...då det var klart.
Pengarna utbetalda till swedbank konto inom 3-4 timmar när dem fick skulde brev!!!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 342
Mottagna reaktioner
13 430
Poäng
8 917
Jag har fått Epengarna,väldigt bra servise,snabb hantering och när dem sa att allt var okej...då det var klart.
Pengarna utbetalda till swedbank konto inom 3-4 timmar när dem fick skulde brev!!!

Vilket belopp var det du fick utbetalat?
Vad fick du med bifoga/skicka/skriva förutom skriva under skuldebrevet?
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Ni som fått lån här. Betalar nystartfinans av lånen man har eller skickar dom allt till en så får man göra det själv?
Samt ser dom har autogiro. Får man en faktura hem på posten ändå?
 
T

Thomas134

Gäst
Poäng: 0
Testade detta idag och "peppar, peppar" det gick igenom. Har dock inte fått hem alla papper men de skulle skicka ut snarast möjligt. Har drygt 18% UC-score. Testade My Loan precis innan men fick avslag av alla inom 20 sek. Ridå ner mao. Sista utvägen detta. Otroligt tillmötesgående och trevliga. Hade UC-score över 80% innan sista jan därefter försvann en blank förfrågan och jag kom ner till 40 % bara då jag övertrasserade två krediter i samma veva, klantigt. Efter uppdatering idag kom jag ner till drygt 18% och jag tyckte väl det kändes bra därav min förfrågan mot My Loan. Helt onödig eg då detta UC-betyg klassas som uruselt. Nu inväntar jag skuldevbrev från nystartfinans. Han jag talade med nämnde att man får fylla i på en blankett alla uppgifter kring vilka lån som skall lösas.
 
T

Thomas134

Gäst
Poäng: 0
Dock så gick vi noga igenom via telefon vilka lån de tog i beaktning (att lösa ut) i detta fall. Behövde ingen medsökande dock en lönespec från sambon och två från mig tillsamans med ett id-handling.
 
A

Aaaanmärkning

Gäst
Poäng: 0
Gjorde en ansökan, men fick nej med motiveringen att "man får inte ha mer än ett smslån/snabblån som inte syns på UC". Det måste vara synliga skulder på UC, annars vet inte Nystartfinans hur stora skulder man egentligen har.
Varför man nu skulle ljuga om det?

Hade gått med medsökande. Men hade jag haft medsökande, så hade inte Nystartfinans varit mitt första alternativ.
Så man får inget lån om man har krediter som onea risicum credway? Alltså mer än ett utanför uc?
 

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
Nystarfinans är egentligen bara ytterligare en dålig lösning. Deras höga ränta kommer inte att hjälpa långt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp