• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Nystartfinans, någon som har information?

F

Fia87

Gäst
Poäng: 0
Jag fick beviljat 120.000 hos dom igår:) med medlåntagare, riktigt trevliga och tillmötesgående:)

14 anmärkningar som försvinner iår
411.000 taxerad ink 2015/407.000 2016
17.000 i underskott
11 ff
Har skulder som ska lösas hos Onea, ellos, wasa, qliro, entercard

Sänker min månadskostnad från 8.930 till 3473kr :) 4 år
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Jag fick beviljat 120.000 hos dom igår:) med medlåntagare, riktigt trevliga och tillmötesgående:)

14 anmärkningar som försvinner iår
411.000 taxerad ink 2015/407.000 2016
17.000 i underskott
11 ff
Har skulder som ska lösas hos Onea, ellos, wasa, qliro, entercard

Sänker min månadskostnad från 8.930 till 3473kr :) 4 år

Med medlåntagare.............

Jag förstår fortfarande inte varför man vänder sig till nystartfinans om man har en medlåntagare. Ett bolag med över 20 procents ränta, som kräver säkerhet för lånet, är fan inget bolag man ska vända sig till i första hand. Dessa får absolut inte marknadsföras som något positivt.

Nystartfinans ska vara sista alternativet!
 

Financefinder

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
17 Juni 2017
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
På Finance......se kan du ta in offerter och jämföra företagslån och fakturaköp helt kostnadsfritt
 
Senast redigerad av en moderator:

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
På Finance......se kan du ta in offerter och jämföra företagslån och fakturaköp helt kostnadsfritt
Forumets regler säger:
Inlägg med reklam för egen sajt. Det är inte tillåtet länka till reklambaserade sajter med enda syftet att göra reklam för just denna.
Undantag för denna regel är kreditgivare där ansökan om lån kan göras. Även vissa typer av förmedlingstjänster liknande Lendo är tillåtet att göra egenreklam för. Nyheter och erbjudanden ska dock håll i en och samma tråd endast. Vi kan ta ett exempel: Vivus och Lendo får gärna posta inlägg med nya erbjudanden, starta en ny tråd och håll inläggen där. Frågor som kommer upp i andra trådar kan givetvis besvaras också.
En ny hemsida med jämförelser av lån behöver dock inte göras sig besväret att posta, vi har redan en bra lista här. Vi får ofta in inlägg med enda syftet att ragga besökare för reklamklick på egna hemsidan, vilket leder till avstängning direkt
 
Senast redigerad av en moderator:

tivve

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Får lån av dom om jag "någon kan stå med på lånet under en inledande period"
Någon som vet hur lång tid det brukar innebära?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp