• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Primal capital, någon som provat

B

Beerman

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som vet om man kan scanna in skuldbrevet eller behöver de orginalhandlingarna? Har mailat men ej fått svar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
M

MIT

Gäst
Poäng: 0
Jag fick avslag dagen efter att jag hade ansökt UTAN att det ens togs en Bisnode upplysning, så jag förstår inte alls vad dom baserar sitt ställningstagande på. Förvisso har jag ett högt underskott, men en årsinkomst på 471tkr.
Senare samma kväll, så fick jag ett samlingslån via Lendo hos Re:member...utan problem (allt detta skedde nu i måndags).
 
M

MIT

Gäst
Poäng: 0

Vad konstigt, ansökte själv på måndag och igår fick jag brev. Ska skriva under skuldebrevet och skicka in m kopia av id-handling.!har en årsinkomst på 460 tkr och ett underskott som är högre än ditt. Ansökte om 35 och fick det. Ca 10 förfrågningar på bisnode. Inga anmärkningar
 
F

feelicia

Gäst
Poäng: 0
Har skickat ansökan men de svarar att de inte fått den skickat ytterligare en från annan webbläsare men de har inte fått den heller har någon annan varit med om samma sak? Mejlen går fram till dem men inte ansökan.
 

Bosse Bagaren

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
29 Oktober 2015
Meddelanden
96
Mottagna reaktioner
55
Poäng
167
Alltså var söker man hos dessa, jag hittar inte deras hemsida, nån som kan länka?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp