• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Qliro - syns hos UC?

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
fått ett brev om uppsägning och missbrukad kredit förra veckan men jag betalade in det som tur var.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Jag har 2 uppsägningar där ifrån. Inget syntes på uc. Fick inte heller missbrukad kredit
 
T

Tramsfrans

Gäst
Poäng: 0
Om jag har delbetalat ett köp där skulden är några tusen, och detta syns på UC, är det som en kredit eller privatlån eller vad? Hur mycket belastar ett sådant på låt säga 2000kr, på mitt UC-betyg?
 
T

Tramsfrans

Gäst
Poäng: 0
Om jag har delbetalat ett köp där skulden är några tusen, och detta syns på UC, är det som en kredit eller privatlån eller vad? Hur mycket belastar ett sådant på låt säga 2000kr, på mitt UC-betyg?

ska nämligen söka samlingslån i maj, och har betalat av så mycket jag kan på andra krediter men står och överväger om jag kan/ska prioritera 2000kr på Qliro, eller 2000kr på något annat likson. Tacksam för hjälp!
 

Revelator

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
16 April 2020
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
20
Poäng
92
@Tramsfrans
Jag ska också satsa på samlingslån i maj. Mitt Qliro på 4k försvinner dessutom i mitten av maj, och då kommer jag se hur mycket det påverkar just mitt betyg. Det borde inte väga särskilt tungt. Jag känner inte till dina förutsättningar i övrigt. Det vore intressant att höra hur mycket det har påverkat andras betyg.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp