• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Sänkt arbetstid o sänkta löner angående Corona

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
idag och igår har index legat kring samma nivåer 1700-1720. Måndag efter stängning och natten till tisdag drog det upp litegrann men i sammanhanget inte intressant enligt mig (ett halvårs uppgång raserade hela förra veckan), rekyler är vanliga efter kraftiga rörelser åt båda hållen. Som sagt menar jag ju på att det kommer ha långsiktiga konsekvenser för ekonomin.

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/5e6019ab4339d80011aee671

Börsen verkar fan ändå trumma på bra?
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867

Haha, svänger snabbt i det korta! Ser ut att öppna starkt imorgon bitti ja (ca 1 % upp). 6 månaders uppgång utraderad förra veckan - när det rasar går det bra mkt snabbare än när det trummar på bra uppåt.

Min reflektion om att världsekonomin påverkas var inte direkt med hänsyn till börsen egentligen i första hand utan bara en generell reflektion :rolleyes: Hoppet är de sista som lämnar en! :axelryck:
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Ser nu att jag kommenterade på din börskommentar i första hand hahah. Skitsamma, menar bara att man får ha en längre tidshorisont än en dag och att det är inte så märkligt med rekyler :facejoy:
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Efter lögnerna om "högutbildade som flyr till Sverige" och "Vinsten kommer senare" så tror jag inte på ett jävla skit utav vad lögnarmedia skriver.
Miljöpartiet vill att vi ska ta emot mycket fler som kommer. Omänskligt annars :eek:
Alltså vilken planet är MP ifrån?
Kan dom inte bara åka ur snart:mad:
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Partipolitik finns det nog bättre lämpade forum för. Den här tråden bör handla om regeringens förslag enligt trådens rubrik.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Partipolitik finns det nog bättre lämpade forum för. Den här tråden bör handla om regeringens förslag enligt trådens rubrik.

Det ter väl sig ganska naturligt att komma in på partipolitik när man diskuterar regeringens politiska förslag kan man tycka...Det är liksom oundvikligt.

Såvida du inte bor i en diktatur så har du alltid en opposition om du har en regering. Både regeringen och oppositionen består utav partier således är det ofta partipolitik hamnar snett på det här forumet men i den här tråden är diskussionen relevant i allra högsta grad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp