• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Söka direkt på remembers hemsida.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
Tack för bekräftelsen. Uppgav du enbart synliga UC-lån?
Nu är det några år sedan så vilka krav ikano har nu vet jag inte , men då var det mycket sms-lån som löstes. Dåvar det inga problem om det fanns på UC eller inte.
 

Ansi

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 April 2018
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
41
Poäng
147
Ni verkar va de ända

Nej då, minst 1 till som svarat i denna tråden. Du får ha i åtanke att alla som söker lån på Ikano bank inte finns i detta forum eller i din vänskapskrets. Nu är vi offtopic då tråden handlar om något annat så jag väljer att sätta punkt här.
 

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Nej då, minst 1 till som svarat i denna tråden. Du får ha i åtanke att alla som söker lån på Ikano bank inte finns i detta forum eller i din vänskapskrets. Nu är vi offtopic då tråden handlar om något annat så jag väljer att sätta punkt här.
Nej men jag litar på den infon som finns tillgängligt. Det vill säga omgivning, erfarenheter och forum. Sen tycker jag inte att man ska komma med information som är gammalt och då inte relevant. Lite fel att ge gammal information. On eller offropic spelar mindre roll på den delen. Punkt.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Det har hänt varenda en jag känner som har ansökt och fått genom Ikano. Om du kollar genom forumet finns det många trådar om just Ikano och samtliga har behövt komplettera i efterhand. Du är faktiskt DEN FÖRSTA som sagt att du inte har behövt komplettera.
Stämmer dom kräver oftast Lönespecifikationer 3 månader tillbaka
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp