• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Söka direkt på remembers hemsida.

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Såklart är det individuellt. Fabiana skrev om att alla behöver komplettera hos Ikano bank och så är inte fallet eftersom varken jag eller min man har behövt det.
Dom vill ha Lönespecifikation för 3 månader oftast men klart det är individuellt. Men om man söker hos dom kan man räkna med att det kan bli kompletteringar. Det är nog dom jag också hört mest som kräver det.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Dom vill ha Lönespecifikation för 3 månader oftast men klart det är individuellt. Men om man söker hos dom kan man räkna med att det kan bli kompletteringar. Det är nog dom jag också hört mest som kräver det.
Håller med dig
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har fått lån hos Ikano september 2018 utan krav på komplettering eller lösen av andra lån.Fick lån hos Remember i maj 2019 utan krav på komplettering eller lösen av andra lån.Lånet hos Ikano sökte jag direkt på deras hemsida och lånet hos Remember sökte jag via Advisa sökte utan att jag skulle samla lån.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Har fått lån hos Ikano september 2018 utan krav på komplettering eller lösen av andra lån.Fick lån hos Remember i maj 2019 utan krav på komplettering eller lösen av andra lån.Lånet hos Ikano sökte jag direkt på deras hemsida och lånet hos Remember sökte jag via Advisa sökte utan att jag skulle samla lån.
Okej ja det är ju individuellt.
Dom flesta behöver komplettera hos ikano med bla lönespec.
Hos remember har jag inte hört att det ofta är komplettering brukar inte vara det hos dom.
 

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Det är ju bra kanske dom ändrat på kraven.
Nej. Senaste året har de krävt kompletteringar av nästa alla. Men frågan här är varför de inte ger den infon direkt vid erbjudandet. Man vill ju ha så mycket info som möjligt innan man accepterar erbjudandet
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Nej. Senaste året har de krävt kompletteringar av nästa alla. Men frågan här är varför de inte ger den infon direkt vid erbjudandet. Man vill ju ha så mycket info som möjligt innan man accepterar erbjudandet
Okej har också uppfattat det så med kompletteringar. Men verkar som fler slipper det nu i alla fall vad man läser här.
Men håller med dig.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 188
Mottagna reaktioner
12 757
Poäng
9 787
Sökte hos ikano ca 2002. Fick avslag utan kompletterande och har ingen aning om varför:)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp