• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån beviljat med usel % och missbrukad kredit. jippi

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Stort grattis! Riktigt bra att bli beviljad med den UC-scoren. Får känslan av det är lättare att bli beviljad vid ansökan direkt hos Collector än via låneförmedlare. Fick du Easyliving-kortet ”på köpet”? Har Collector lösenkrav vid ansökan om att samla lån?
 

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
Stort grattis! Riktigt bra att bli beviljad med den UC-scoren. Får känslan av det är lättare att bli beviljad vid ansökan direkt hos Collector än via låneförmedlare. Fick du Easyliving-kortet ”på köpet”? Har Collector lösenkrav vid ansökan om att samla lån?

tackar

trodde verkligen inte det, men vill försöka med så få förfrågningar.
Nja, stod att jag fick ansöka om det, men dom tog ingen ny UC heller så det var riktigt bra.

Jag vet inte om lösenkrav, för jag valde inte det.

p.s har uppdaterat edit listad på vilka som är avslutade.
 

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
Grattis!!!!

Jag sitter och väntar ut mina betyg/förfrågningar (har 16,5%, 8 FF, 300 synligt, 370 inkomst). Svårt att veta om man ska gå direkt på collector (eller annan) eller satsa på Lendo....


Kör direkt på collector. tipset är under 15% är lättare att bevilja, jag vet fortfarande inte varför dom beviljade på 24% kan ha med att jag hade 2 FF och hög inkomst
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Sökte du bara på 300.000?
 

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
Ja det får blir så..

UNDVIK Brixo till varje pris, betalade in alla krediter till dom idag och nu får jag ett mejl att dom kräver 100kr för att avslutna kontorna så dom inte är synliga på uc efter nästa uppdatering, är detta ens lagligt?? ALDRIG att dom skall få en jävla krona till av mig... världens sämsta kundtjänst
 

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
Nu är alla äckliga SMSlån och snabbkredit betalda och asvslutade.

nu är det bara 2 kreditkort kvar och "blancolån" samt 3 inkasso skulder kvar.
en försvinner garanterat och kanske en till när skatten kommer, fy fan vilken bra start på nya året.


Har även spärrat mig på alla SMS bolag och snabbkredit bolag kommer aldrig aldrig ta sådant skit igen.
Kommer vara skuldfri inom 36 månader då jag tjänar bra och betalar in nästan hela lönen i skulder. såååå skönt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp