• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån beviljat med usel % och missbrukad kredit. jippi

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
697
Mottagna reaktioner
153
Poäng
357
Tjena eggcited hur kunde du få lån där med betalningsanmärkning? Har 29 uc risk 450 000 inkomst 3 gamla anmärkningar. Borde jag kollla med dem?

Mvh
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
tjena, Det var misskött kredit jag hade från augusti 2020 på grund av permittering vilket sög så hårt., men när man söker via collector bank, så kollar dom inte på misskött kredit.
bara betalningsanmärkning.

Jag låg på 24% i UC risk men enligt deras prognoss utan misskött kredit så stod det tydligen 11%
hade 3 FF, inga nytagna lån eller kredit på minst 6 månader samt att mina skulder har sjunkit varje månad under hela 2020
 

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Nu är alla äckliga SMSlån och snabbkredit betalda och asvslutade.

nu är det bara 2 kreditkort kvar och "blancolån" samt 3 inkasso skulder kvar.
en försvinner garanterat och kanske en till när skatten kommer, fy fan vilken bra start på nya året.


Har även spärrat mig på alla SMS bolag och snabbkredit bolag kommer aldrig aldrig ta sådant skit igen.
Kommer vara skuldfri inom 36 månader då jag tjänar bra och betalar in nästan hela lönen i skulder. såååå skönt

grattis!!!! Har själv precis betalt av en massa lån med ett samlingslån och spärrat mig överallt!!! Har några kvar men ska försöka med snöbollseffekten!
 

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
Nu är hela lånet på GoodCash också avslutat.
Nu har jag kvar 3000kr efter varje månad när allt är betalt istället för att gå back 15.000kr varje månad..

Nu skall jag sköta allt i 6månader och sedan söka ytterligare lån från collector för att rensa bort resten och enbart att lån till collector att betala.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Nu är hela lånet på GoodCash också avslutat.
Nu har jag kvar 3000kr efter varje månad när allt är betalt istället för att gå back 15.000kr varje månad..

Nu skall jag sköta allt i 6månader och sedan söka ytterligare lån från collector för att rensa bort resten och enbart att lån till collector att betala.
Bra jobbat
 

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207


Tack.
Har även 30.000kr kvar av lånet på 300k som en buffert om jag har en dålig månad nu under våren då jag jobbar med provision också så min lön varierar mellan 25-50k ut varje månad.
sedan ringer jag runt nu till alla äckliga kreditbolag om att få mina årsbesked för att räkna ut vad jag kommer få tillbaka på skatten som jag planerar att stänga 1-2 små lån till för att snygga till allt.
 
K

Krille

Gäst
Poäng: 0
Hej.

Sökte via collector bank på 300.000kr och fick beviljat.
efter slit under hela 2020 med permittering och skit!!!
trodde aldrig det skulle men är så jävla lycklig.

Spärrat mig hos alla jävla sms kredit lån, spelpaus för gott!

Inkomst 2019 - 409k
underkostt 101k
FF 2
UC: 24,1% på grund av missköttkredit. Aug - 2020

fick beviljat på 300.000kr till 11,45% ränta
samt deras easy living på 100k (kommer bara ha detta som en buffert i extrema nödfall)

Synliga Blanco 300k
krediter 187k
icke synliga: 450k
--------------------------------------------

Edit: Fyller på när jag betalat av massa skit inom det närmaste dagarna ;)
Viconto avslutad
Fairlo avslutad
Loanstep avslutad
HappyCash avslutad
Alektum(Ferratumbank) ÄNTLIGEN FU**ing avslutad) Värsta bank och värska inkasso skit att ha och göra med, hamna fan inte där!!!!!!!!
DayPay: Avslutad.
Svea Delbetlaning avslutad.
Brixo - Avslutad - Sämsta kundtjänsten att ha att göra med, dom skall slutberäkna räntan ett par dagar fram och om betalningen kommer in idag, så får man inte tillbaka mellanskillnaden, jag svara beräkna till dagen för ni kommer få in dom. Är så otrevliga när man vill slutbetala dom haha
Flexkonto avlsutad
Kontantfinans avslutad
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp