• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån beviljat med usel % och missbrukad kredit. jippi

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
3500 / månaden, tog på 15år - kommer betala av den snabbare
 

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
Grattis!

15 år? Lever man ens då, haha...

Haha, jag tjänar bra och från och med 2022 så kommer jag amortera 10k i månaden för att lösa lånet på 36 månader =) Om jag inte hinner ta ett nytt samlingslön för att lösa detta lånet till lägre ränta/lägre månads kostnad så kommer jag kunna amortera klart inom 24 månader, det kallas snöbollseffekten.
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
339
Mottagna reaktioner
62
Poäng
207
Har vart orolig som fann med att söka samlingslån för har tänkt att det kommer aldrig funka men nu när man läser hur bra det gått för så många känner jag mej mer säker på att det kommer gå bra
 

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
Har vart orolig som fann med att söka samlingslån för har tänkt att det kommer aldrig funka men nu när man läser hur bra det gått för så många känner jag mej mer säker på att det kommer gå bra
Viktigast att inte har för många FF samt ligger under 15% i UC risk så får man alltid flera erbjudanden.
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
339
Mottagna reaktioner
62
Poäng
207
Har ca 600.000 i blanco
Inkomst 400.000kr per år
Villa som är belånad under 50%
1,4på UC
4FF som är 9 månader gamla
Något mer jag Behöver skriva
 
M

Mikeson

Gäst
Poäng: 0
Tack.
Har även 30.000kr kvar av lånet på 300k som en buffert om jag har en dålig månad nu under våren då jag jobbar med provision också så min lön varierar mellan 25-50k ut varje månad.
sedan ringer jag runt nu till alla äckliga kreditbolag om att få mina årsbesked för att räkna ut vad jag kommer få tillbaka på skatten som jag planerar att stänga 1-2 små lån till för att snygga till allt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp