O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Ni kan logga in redan nu 
Jag skäms ihjäl!!! Har 99 000 tkr ränteavdrag!

Jag skäms ihjäl!!! Har 99 000 tkr ränteavdrag!
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.

155000
Sinnesjukt när jag såg det svart på vitt :/
Kommer ni "ta bort" viss av dem för att bättra på UC i juni eller hur tänker ni?
kan nån förklara något för mig.... förra året
så tjänade jag 150.000 med samma skattetabell... hade 18.000
i ränteutgifter.....fick tillbak 20.000:- Nu detta året så jag tjänat 404.000 och 16.000 i
ränteutgifter.... och så får jag tillbaka endast 22.000:-
Har betalat in 120.000 i skatt....?!

Oh Gud hade 177.000kr i ränteutgifter, skulle fått tillbaka 43.000kr men jag tog bort o då får jag endast tillbaka 3.300kr. Blir då 12.000 i underskott. Kan ju inte ta bort allt då jag har lån som syns på UC och då blir det ju lite konstigt ifall man inte har något i underskott![]()
trist att inte få den stora återbäringen man har rätt till, jag kommer att ta bort nästan allt för att förbättra min Uc score.
har läst att det går att ta upp det nästa år om man vill, stämmer det?

Skulle aldrig tackat nej till 40.000:-. Det är ju väldigt mycket pengar. Borde kunna betala bort mycket mindre för dig och många andra, så dumt att ta bort.
Ja det e väldigt mycket pengar, men eftersom vi har planer på att byggs hus nästa vår så är 12.000 i underskott mot 280.000 inkomst bättre än 177.000 i underskott :/
Men tråkigt att det ska behöva vara så att man har så skyhöga ränteutgifter så man måste dölja dom och inte kan ta emot sin berättigade skatteåterbäring.Bara 23000 i ränteutgifter förra året för mig.

Skulle aldrig tackat nej till 40.000:-. Det är ju väldigt mycket pengar. Borde kunna betala bort mycket mindre för dig och många andra, så låter dumt att ta bort.
Hur räknar man ut underskottet?
Oj jävlar haha. Hur gör jag får att få bort underskottet?
Låter som mycket på din reaktion.59.. Gick från 8 till 56. Jag skiter i återbäringen detta måste bort. Hur? Haha
dock "kostade" den ändringen 11.000 kr men det e skitsamma..
Ränteutgifter kompis! Vad låg din på?
Okej, nu har jag kollat. Underskott av kapital 39.187kr
avdragen skatt 96.000kr
Är det nått jag måste agera på?
Men alla har ju inte skickat in, saknar mobillån etc
Okej, nu har jag kollat. Underskott av kapital 39.187kr
avdragen skatt 96.000kr
Är det nått jag måste agera på?
Men alla har ju inte skickat in, saknar mobillån etc
Märkte förra året att vissa skickade in senare ochså, man får hålla utkik. Vad hade du för inkomst med det underskottet? 39.000 är ju inte lite.
Jag hade 356k inkomst
2013 hade jag runt 220k i underskott och 98k inkomst
Oj vilket underskott du hade 2013! Ja, du har bra inkomst endå. Kanske att om du vill, tar bort lite på underskottet, så att det ser rimligt ut med de lånet som syns på UC.