• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Emir

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
9 Juli 2020
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Oj så mkt och du fick avslag? Vad var orsaken att du inte vart beviljad?

Avslag pga att jag har inte gjort tillräckligt mycket för att öka inkomsten dvs hitta heltidsjobb för att åtminstone betala en del av skulden ,men hur ska man hitta jobb när det är Corona ingen vill anställa så detta är deras beslut så får jag vänta tills jag får helltid så ska jag ansöka igen
 

Enni

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Ok nej va tråkigt, hoppas du hittar något.

Jag blev uppsagd efter 13års fast jobb på samma företag. Företaget var tvunget att säga upp massor med folk pga av corona. Blev uppsagd för 2månader sen. Tror dem tar hänsyn till detta? Att man blivit uppsagd.
 

Inledande12

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
26 Oktober 2020
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
En liten fråga, jag fick inledande idag!

Har rätt många delgivningskvitto jag inte skickat in än, har inte skickat in nått än.

Så jobbet vet inget. Men om jag skickar in dom nu direkt, då får inte jobbet veta förens jag får avslag på skuldsaneringen eller?

Hoppas på beviljat såklart men
 

Enni

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
En liten fråga, jag fick inledande idag!

Har rätt många delgivningskvitto jag inte skickat in än, har inte skickat in nått än.

Så jobbet vet inget. Men om jag skickar in dom nu direkt, då får inte jobbet veta förens jag får avslag på skuldsaneringen eller?

Hoppas på beviljat såklart men
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 140
Poäng
4 147
En liten fråga, jag fick inledande idag!

Har rätt många delgivningskvitto jag inte skickat in än, har inte skickat in nått än.

Så jobbet vet inget. Men om jag skickar in dom nu direkt, då får inte jobbet veta förens jag får avslag på skuldsaneringen eller?

Hoppas på beviljat såklart men
Precis.
 

Enni

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
En liten fråga, jag fick inledande idag!

Har rätt många delgivningskvitto jag inte skickat in än, har inte skickat in nått än.


Vad jag förstått rätt så tar det lång tid innan din löneutmätning kommer igång, när jag ringde KFM så sa dem att det kan ta flera veckor..nån som vet exakt hur lång det tar??

Så jobbet vet inget. Men om jag skickar in dom nu direkt, då får inte jobbet veta förens jag får avslag på skuldsaneringen eller?

Hoppas på beviljat såklart men
 

Enni

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Creditlink ab har gjort kreditupplysning på mig. Är detta pga av att jag sökt skuldsanering nyligen?

Har inte sökt några lån på flera månader..
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 140
Poäng
4 147
Creditlink ab har gjort kreditupplysning på mig. Är detta pga av att jag sökt skuldsanering nyligen?

Har inte sökt några lån på flera månader..
De kan inte se att du sökt skuldsanering, det registreras inte om man inte får inledande.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp