• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
Tack! Nä blev riktigt paff när posten kom och kuvertet kändes lite tjockare så först stanna nästan hjärtat att de var avslag

Men efter öppning och läst första sidan så satte jag på kaffe och läste igenom i lugn och ro, ska som sagt dubbel kontrollera så alla skulder stämmer i förslaget ❤️❤️❤️

Men som sagt förslag och inställd på de andra i värsta fall
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907
Tack! Nä blev riktigt paff när posten kom och kuvertet kändes lite tjockare så först stanna nästan hjärtat att de var avslag

Men efter öppning och läst första sidan så satte jag på kaffe och läste igenom i lugn och ro, ska som sagt dubbel kontrollera så alla skulder stämmer i förslaget ❤️❤️❤️

Men som sagt förslag och inställd på de andra i värsta fall

Ja med tanke på att Du fick inledande den 10:e dec och borgenärerna har 30dgr på sig att inkomma med skulderna, så har verkligen Din handläggare arbetat effektivt.
Vilket kontor handlägger Ditt case om man får lov att fråga... :oops::rolleyes:

Du, detta kommer gå vägen! Våga tro på detta ❤️
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Tack! Nä blev riktigt paff när posten kom och kuvertet kändes lite tjockare så först stanna nästan hjärtat att de var avslag

Men efter öppning och läst första sidan så satte jag på kaffe och läste igenom i lugn och ro, ska som sagt dubbel kontrollera så alla skulder stämmer i förslaget ❤️❤️❤️

Men som sagt förslag och inställd på de andra i värsta fall
Det kommer bli bra! Upplever dig som en mycket sympatisk o trevlig person utan att träffat dig! Du är värd detta till 100% Lycka till med allt
 

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
Ja med tanke på att Du fick inledande den 10:e dec och borgenärerna har 30dgr på sig att inkomma med skulderna, så har verkligen Din handläggare arbetat effektivt.
Vilket kontor handlägger Ditt case om man får lov att fråga... :oops::rolleyes:

Du, detta kommer gå vägen! Våga tro på detta ❤️

Ja de måste legat i med tanke på röda dagar samt kanske egen tagen ledighet.... eller så var den inte ledig :)

Men dem måste kört stenhårt på de där 30 dagarna då känns de som men vad vet jag.... :) eller så har alla rapporterat in i tid, alla som jag hade med i ansökan har rapporterat in.

Jag har Göteborg och förra gången hade jag Malmö :)

Men som sagt nu får väl borgenären yttra sig om sin syn på saken och de kan ju gå vidare till jurist som ser saken helt annorlunda så resan är lång
 
Senast ändrad:

Mittnyaliv

Viktig medlem
Poäng: 91
Blev medlem
19 December 2018
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
22
Poäng
91
Jag väntar på mitt förslag om skuldsanering alt avslag och väntan är olidlig.
Förstår dej. Det är skittufft. Förfluten tid från inlämnandet, kraften det har tagit att komma så här långt osv. Så nära men ändå inte på nåt sätt. Lycka tull hur som helst!
 

Mittnyaliv

Viktig medlem
Poäng: 91
Blev medlem
19 December 2018
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
22
Poäng
91
Sorry, INTE skäl nog skulle det stå. Invändningar kunde ändra på tiden i betalplanen i stället för avslag sa hon.
Skönt... Då är jag helt med på noterna. Men det finns många bud vad som är rätt och fel så man får stå ödmjuk inför det mesta.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp