• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Nu har mitt förslag om skuldsanering kommit, ska sätta mig och läsa igenom detta ordentligt nu med en kopp kaffe

Grattis bästa Mats ! Trevlig läsning tillsammans med kaffet... :p:D

Ps. När var det nu igen som Du fick Ditt inledande?! Ja vet att Du ”bara” fann Ditt namn i PoIt en dag, men kommer inte ihåg exakt när... :(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
Grattis bästa Mats ! Trevlig läsning tillsammans med kaffet... :p:D

Ps. När var det nu igen som Du fick Ditt inledande?! Ja vet att Du ”bara” fann Ditt namn i PoIt en dag, men kommer inte ihåg exakt när... :(

Jag dricker kaffet först innan jag läser igenom så jag inte spiller ut något :eek:

Jag fick inledande 10 december

Återkommer när jag läst igenom allt ❤️
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Jag dricker kaffet först innan jag läser igenom så jag inte spiller ut något :eek:

Jag fick inledande 10 december

Återkommer när jag läst igenom allt ❤️

Ja, de gör Du bäst i... :D Dessa dokument måste ju ur våra ögon ses som typ ”värdehandlingar” .... :rolleyes::p
 

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
Blir en betalplan på 5 år

Varje borgenär får 47,8 %

Nu ska jag gå igenom de listade skulderna och se så dem stämmer överens

Sedan lämna ett godkännande
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
10.957 första fyra åren
och sista året 10.735

Men återigen med mitt tänkande, detta är bara igentligen ett förslag, kan hända massor under tidena gång men vi håller nu tummarna :)

Klart att vi håller tummarna !! Shit asså, de har vi gjort sååå länge nu att mina e nästintill blålila...men som sagt, detta ror Du i hamn :)
 

skyatnight

Kunnig medlem
Poäng: 367
Blev medlem
8 Juni 2018
Meddelanden
298
Mottagna reaktioner
197
Poäng
367
Absolut, skäl nog till att ärendet ska gå till jurist. Det ska väl alla invändningar göra? Men kan väl knappast (Hoppas jag) vara skäl till avslag? Kanske har fel där men om en invändning ska leda till avslag ska den väl egentligen kunna uppvisa något som utredningen dittils inte visat, exempelvis dolda tillgångar eller felaktigheter i uppgifter eller utredning? Men till sist är det nog "den samlade bedömningen" som avgör.... lotteri haha

Sorry, INTE skäl nog skulle det stå. Invändningar kunde ändra på tiden i betalplanen i stället för avslag sa hon.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp