• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om ARS enterprise AB

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 428
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Det bästa hade varit om alla som drabbats av honom går ihop och meddelar våra inkompetenta politiker eller myndigheter att det nu är dags att göra någonting åt det här. Skulle så inte ske får man ta lagen i egna händer. I medeltida stil. Smärtsamt. Segt!

Håller verkligen med, om 500 personer tillsammans gjort något åt detta hade konsekvenserna blivit hårdare.
Hade jag blivit blåst av honom hade jag inte tagit myndigheternas hjälp för uppenbarligen hjälper varesej politiker,polis eller någon annan till ett dugg.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Finns det någon bild på killen?

Inte vad jag vet.

Såklart vore det bra att alla som har eller haft något med honom att göra gick ihop i en gemensam stämning eller liknande.

Men detta behöver också få uppmärksamhet i media och annat.

Det minsta alla kan göra som ser detta är att skriva till UG/AB/expressen.

Tillräckligt många drabbade så kommer det finnas intresse från medierna, och ett uppmärksammar case har alltid bättre chanser.
 

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Håller verkligen med, om 500 personer tillsammans gjort något åt detta hade konsekvenserna blivit hårdare.
Hade jag blivit blåst av honom hade jag inte tagit myndigheternas hjälp för uppenbarligen hjälper varesej politiker,polis eller någon annan till ett dugg.

Ett 10-tal kan ju hjälpa för den senare modellen.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 428
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Inte vad jag vet.
Såklart vore det bra att alla som har eller haft något med honom att göra gick ihop i en gemensam stämning eller liknande.
Men detta behöver också få uppmärksamhet i media och annat.
Det minsta alla kan göra som ser detta är att skriva till UG/AB/expressen.
Tillräckligt många drabbade så kommer det finnas intresse från medierna, och ett uppmärksammar case har alltid bättre chanser.

Det fanns ett program i SVT:s puls om honom. Dom intervjuade honom till och med.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 428
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Han borde för övrigt blivit mångmiljonär vid det här laget?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 869
Mottagna reaktioner
13 100
Poäng
10 087
Att så fort ars dyker upp någonstans så ska det till juristavdelningen är felaktig info.. jag hade en där jag såg ett arsmål och kontaktade en fogde, blev inget med det..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 428
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Att så fort ars dyker upp någonstans så ska det till juristavdelningen är felaktig info.. jag hade en där jag såg ett arsmål och kontaktade en fogde, blev inget med det..

Det jag menar är att alla mail och samtal med Adam ska enligt info gå direkt vidare till juristavdelningen.

Sen ska nya föreläggande också in där.
Den infon är inte fejk, men om den efterlevs av alla på myndigheten vet jag inte.

Prata inte med gemene fogde, prata med deras jurister i dessa fall det kommer ge dig mer.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp