• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tråden om ARS enterprise AB

Floffy

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
12 Mars 2018
Meddelanden
42
Mottagna reaktioner
21
Poäng
92
Så du jobbar på myndigheten, då bör du ju ha koll och jag får lägga mig platt i detta.

Infon kom från en fogde jag pratade med när jag ville prata om just Adam.

Då nämnde kvinnan att det var så det gick till med alla ärenden som rörde Adam.

Men- jag pratar med olika Fogdar varje dag och vid varje samtal nämner jag Adams fullständiga namn och även Ars för att jag är nyfiken på reaktionen.

Den är väldigt varierande.


Ja har pratat med olika på kronis oxå ang min ”skuld” till PL finans. Men en tipsade om nåra som jobbat med dom här bluffbolagen. Jerker Lore, Olof Dannel, Martin lind o Samuel Lundborg sa hon att man kan ringa till. Men min skuld har redan blitt stoppad
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Ja har pratat med olika på kronis oxå ang min ”skuld” till PL finans. Men en tipsade om nåra som jobbat med dom här bluffbolagen. Jerker Lore, Olof Dannel, Martin lind o Samuel Lundborg sa hon att man kan ringa till. Men min skuld har redan blitt stoppad

Ja exakt, är övertygad om att man har större chans att få till en lösning genom att prata med personerna som vet och förstår vad det handlar om.

Även om det nu inte skulle fungera så är det skönt att prata med någon som ändå vet att det är bluff än att höra - ja jo jag förstår. Det är jätte hög ränta. Men neee aldrig hört talas om A. R. S. Men jag hoppas det löser sig för dig iallafall.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 801
Poäng
9 787
Fogdarna gör lite olika saker om dagarna, lite olika inriktningar, så inte jättekonstigt att några kanske inte känner till det här. En del jobbar tex väldigt mycket med försäljning av fastigheter och bostadsrätter, dom kan jag tänka mig inte kommer i kontakt med ars så ofta.
 

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Fogdarna gör lite olika saker om dagarna, lite olika inriktningar, så inte jättekonstigt att några kanske inte känner till det här. En del jobbar tex väldigt mycket med försäljning av fastigheter och bostadsrätter, dom kan jag tänka mig inte kommer i kontakt med ars så ofta.

Det förstår jag, min uppfattning är dock att det snarare handlar om vilja eller ovilja att diskutera ämnet, vilket jag också har förståelse för.

Problemet är väl att man själv är så satans frustrerad varje gång man ens tänker på Adam så ibland kanske det blir fel även från en själv.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 801
Poäng
9 787
Det är väl tänkt att myndigheten inte ska ta någons part, och har man det i bakhuvudet så finns det inte jättemycket att diskutera.
 

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Det är väl tänkt att myndigheten inte ska ta någons part, och har man det i bakhuvudet så finns det inte jättemycket att diskutera.

Så är det, även om det är roten till det onda ibland när caset blir så uppenbart som i detta fall.

Myndigheten har ju trots allt polisanmält 14 bolag där man vet att Adam är inblandad, så för mig har dom redan tagit ställning.
 

putte0021

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Juli 2014
Meddelanden
49
Mottagna reaktioner
11
Poäng
42
Ja har pratat med olika på kronis oxå ang min ”skuld” till PL finans. Men en tipsade om nåra som jobbat med dom här bluffbolagen. Jerker Lore, Olof Dannel, Martin lind o Samuel Lundborg sa hon att man kan ringa till. Men min skuld har redan blitt stoppad
Hej
har du fått något nummer till dessa personer eller söker man dom via KF??
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 801
Poäng
9 787
Sök via växeln, direktnr till enskilda tjänstemän hör nog inte hemma på ett forum.
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
Hur går det med ARS ENTERPRISE
Är det någon mer som råkat ut för
Detta bolag
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp