• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Vilka kommer du rösta på i valet 2018?

Vilket parti kommer du rösta på i valet 2018?

  • Socialdemokraterna

    Röster: 2 4.9%
  • Moderaterna

    Röster: 11 26.8%
  • Sverigedemokraterna

    Röster: 15 36.6%
  • Centerpartiet

    Röster: 1 2.4%
  • Vänsterpartiet

    Röster: 5 12.2%
  • Miljöpartiet

    Röster: 0 0.0%
  • Liberalerna

    Röster: 1 2.4%
  • Kristdemokraterna

    Röster: 1 2.4%
  • Röstar blankt

    Röster: 3 7.3%
  • Vet ej än

    Röster: 2 4.9%

  • Totalt antal röstare
    41
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Ja, jag påstår inte att vi lever i en drömvärld. Det är på grund av tidigare politiska partiers handlande som vi har fått ett dåligt Sverige och SD har kunnat växa fram.

Det är såklart hemskt det du beskriver, men problemet är redan där. Vad föreslår SD att man ska göra åt att alla ghetton och skuggsamhällen?
Det är inget som går att trolla bort.

Hur förslår du att man ska förhindra våldtäkt, skjutningar, knivhot och bilbränder utan en välfungerande ekonomi och infrastruktur?

Det är inte direkt så att om SD vinner att alla gängkriminella och asylsökande som fått uppehållstillstånd kommer skickas ut. Även om SD skulle vilja det så är det inte genomförbart. SD kan säga si säga så men när det väl kommer till kritan kommer de att misslyckas.

Det är bara kolla på Nordiska motståndsrörelsen. En grupp nazister som bara växer och växer. Som vill utföra en etnisk rensning, likt det SD ville göra och stänga ner hela Sverige mot omvärlden. Ironiska med det hela är att hela bunten av de högprofilerade inom organisationen är bidragstagare och kriminella med 0:- taxerad inkomst. De precis som SD, ett skitparti med outbildade representater vilket vi får se gång på gång.

Att inte glömma SDs partisekreterare Richard Jomshof som gled runt med Hitlermusche. Ja jävlar, det är en person jag vill se representerar Sverige mot omvärlden.


Problemet är här. Det stämmer väldigt bra. Konkreta förslag för att stävja det.

* Dessa 9000 afghanska män som nu får uppehållstillstånd utan skyddsskäl - Dom ska hem eftersom Sveriges pensionärer ska inte leva på bröd och vatten för att dom ska vara här. Sveriges sjuka ska inte bli av med LSS för att lyxflyktingar ska hit. Det är första steget.
* Steg två - Har du inte Svenskt medborgarskap och begår brott - UT. Nu uvisas 1 av 5 våldtäktsmän, den siffran ska vara 5. Grovt brott = utvisning
* Steg tre - Viktigt att sänka bidragen, det lockar folk hit och dom befintliga vill inte jobba. Ta bort bidragen helt och hållet om du inte pratar klockren svenska och söker jobb dag och natt på Arbetsförmedlingen. Konkret, bidrar du inte ska du inte komma hit och leva på bidrag.

Såg du inte uppdrag granskning här om dagen? 80% av gruppvåldtäkter begicks av FOLK FÖDDA UTOMLANDS. Hade vi då räknat på vad siffran egentligen är så kanske vi talar om 99%.
Ska vuxna män, komma hit, få våldta, sitta inne 2-3 år, komma ut och leva på bidrag för ingen vill anställa dom?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Adde87

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 Juni 2018
Meddelanden
421
Mottagna reaktioner
348
Poäng
477
Att inte glömma SDs partisekreterare Richard Jomshof som gled runt med Hitlermusche. Ja jävlar, det är en person jag vill se representerar Sverige mot omvärlden.

Vafan man måste få skämta lite. ;) I det här landet ska allt vara genusfrågor och ALLA ska tycka lika. Jag är en sån som alltid står för mina åsikter och aldrig håller igen, och vissa gillar det andra inte. Nå allt jag tycker är inte så kontreversiellt. Knappast nåt. Bara det att alla ska va så "rycker på axlarna" och inte säga vad dom tycker. tråkigt faktiskt
 

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
Vafan man måste få skämta lite. ;) I det här landet ska allt vara genusfrågor och ALLA ska tycka lika. Jag är en sån som alltid står för mina åsikter och aldrig håller igen, och vissa gillar det andra inte. Nå allt jag tycker är inte så kontreversiellt. Knappast nåt. Bara det att alla ska va så "rycker på axlarna" och inte säga vad dom tycker. tråkigt faktiskt

Det är osmakligt.

Folk glömmer. Folk glömmer hur nazisterna utförde experiment på spädbarn och gasade ihjäl en hel generation. Hur fn kan man vilja ha en person vill associera sig med det som representant för Sverige?
 

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
Problemet är här. Det stämmer väldigt bra. Konkreta förslag för att stävja det.

* Dessa 9000 afghanska män som nu får uppehållstillstånd utan skyddsskäl - Dom ska hem eftersom Sveriges pensionärer ska inte leva på bröd och vatten för att dom ska vara här. Sveriges sjuka ska inte bli av med LSS för att lyxflyktingar ska hit. Det är första steget.
* Steg två - Har du inte Svenskt medborgarskap och begår brott - UT. Nu uvisas 1 av 5 våldtäktsmän, den siffran ska vara 5. Grovt brott = utvisning
* Steg tre - Viktigt att sänka bidragen, det lockar folk hit och dom befintliga vill inte jobba. Ta bort bidragen helt och hållet om du inte pratar klockren svenska och söker jobb dag och natt på Arbetsförmedlingen. Konkret, bidrar du inte ska du inte komma hit och leva på bidrag.

Såg du inte uppdrag granskning här om dagen? 80% av gruppvåldtäkter begicks av FOLK FÖDDA UTOMLANDS. Hade vi då räknat på vad siffran egentligen är så kanske vi talar om 99%.
Ska vuxna män, komma hit, få våldta, sitta inne 2-3 år, komma ut och leva på bidrag för ingen vill anställa dom?

Håller med på alla punkterna.
Men glöm inte bara att SD röstade emot att Sveriges pensionärer skulle få det bättre, trots att de gick till val på det.
De kommer få det extremt svår att dra tillbaka redan utfärdade uppehållstillstånd, jag skulle säga att det blir omöjligt.

Jag såg det. Jag är inte förvånad. Det är en del primitiva människor som inte vet vad som är rätt eller fel som har kommit hit. Den svenska regeringen borde skämmas, deras rådgivare likaså. Vad förväntar de sig ska hända när de slänger in djur till människor i ett välfungerande jämställt samhälle utan att ens integrera och utbilda de.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Det är osmakligt.

Folk glömmer. Folk glömmer hur nazisterna utförde experiment på spädbarn och gasade ihjäl en hel generation. Hur fn kan man vilja ha en person vill associera sig med det som representant för Sverige?
 

Bilagor

  • socialdemokrater_mork_historia1.jpg
    socialdemokrater_mork_historia1.jpg
    61.9 KB · Visningar: 6

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Vad förväntar de sig ska hända när de slänger in djur till människor i ett välfungerande jämställt samhälle utan att ens integrera och utbilda de.

Det stämmer.
Däremot så måste du komma ihåg en grej.
Folk röstar inte på SD för att folk är några djuprotade ideologer eller ens för att dom kanske tycker på SD.
Folk röstar på att ALLA andra partier har fått chansen och misslyckats kapitalt.
Fool me once - shame on you. Fool me twice - Shame on me.
 

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436

Fast du kan inte komma med det argumentet om du röstar SD Terry ;). Jag röstar inte S.
 

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
Det stämmer.
Däremot så måste du komma ihåg en grej.
Folk röstar inte på SD för att folk är några djuprotade ideologer eller ens för att dom kanske tycker på SD.
Folk röstar på att ALLA andra partier har fått chansen och misslyckats kapitalt.
Fool me once - shame on you. Fool me twice - Shame on me.

Det stämmer. Något jag inte kan identifiera mig med. Jag menar.. Det är ju det alternativet "blankt" är till för.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 524
Mottagna reaktioner
12 902
Poäng
9 787
Jag tänker i alla fall inte rösta på sd, jag är inte intresserad av den rätt våldsamma kommunalskattehöjningen som kommer med neddragning av kommunbidragen..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Fast du kan inte komma med det argumentet om du röstar SD Terry ;). Jag röstar inte S.

För mig är det argumentet ointressant, jag klandrar inte tyskarna för WWII. Inte dom idag. Jag klandrar inte Sossarna hur dom var på 60-talet eller SD hur dom var på 90-talet.
Det är nya tider. Ungdomar som röstar på SD idag var inte ens födda när SD gick runt i skinnjackor på 80-90 talet. Dom har rensat.
Jag bedömer kriminella invandrare vara en större fara för mig en före detta skinskallar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp