• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Vilka kommer du rösta på i valet 2018?

Vilket parti kommer du rösta på i valet 2018?

  • Socialdemokraterna

    Röster: 2 4.9%
  • Moderaterna

    Röster: 11 26.8%
  • Sverigedemokraterna

    Röster: 15 36.6%
  • Centerpartiet

    Röster: 1 2.4%
  • Vänsterpartiet

    Röster: 5 12.2%
  • Miljöpartiet

    Röster: 0 0.0%
  • Liberalerna

    Röster: 1 2.4%
  • Kristdemokraterna

    Röster: 1 2.4%
  • Röstar blankt

    Röster: 3 7.3%
  • Vet ej än

    Röster: 2 4.9%

  • Totalt antal röstare
    41
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
För mig är det argumentet ointressant, jag klandrar inte tyskarna för WWII. Inte dom idag. Jag klandrar inte Sossarna hur dom var på 60-talet eller SD hur dom var på 90-talet.
Det är nya tider. Ungdomar som röstar på SD idag var inte ens födda när SD gick runt i skinnjackor på 80-90 talet. Dom har rensat.
Jag bedömer kriminella invandrare vara en större fara för mig en före detta skinskallar.

Nya tider? Det finns hur många rasistiska uttalanden som helst från SD de senaste åren.
Ja, absolut. Tänk på dig själv. Det gör många. Men det kommer på bekostad av något.
De där våldtäktsmännen kommer inte försvinna bara för att SD styr.

Jag ser inte att SD kan leda ett framgångsrikt Sverige. Speciellt när vi har den värsta lågkonjunkturen i Sveriges historia runt hörnet. USA likaså.
 

Peter4567

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 April 2018
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Förstår inte riktigt varför man drar upp rasism och nazism varje gång vänstern pratar om SD,argumenten tryter antagligen. SD har en nykter syn på problemen idag och tycker som väljarna att man ska inte dalta med stenkastare och bilbrännare som man gör idag. Det är lika illa som mordförsök och mordbrand.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Vem kan göra det då?
Socialdemokraterna som har höjt varenda skatt som går att höja och trots det ökar Sveriges tillväxt MINST i hela EU samtidigt som vi har LÄNGST vårdköer...

Eller Moderaterna som lämnade landet helt åt helvete när dom fick styra åtta år :D
 

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
Förstår inte riktigt varför man drar upp rasism och nazism varje gång vänstern pratar om SD,argumenten tryter antagligen. SD har en nykter syn på problemen idag och tycker som väljarna att man ska inte dalta med stenkastare och bilbrännare som man gör idag. Det är lika illa som mordförsök och mordbrand.

Är jag vänster nu? Tycker du inte att jag har en nykter syn på problemen idag eller vad är det du säger?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Är jag vänster nu? Tycker du inte att jag har en nykter syn på problemen idag eller vad är det du säger?

Du har en nykter syn på det - Därför det är konstigt du röstar på partierna som skapat och vill förvärra situationen :D
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Jag har dock inte skrivit vilket parti jag röstar på? För övrig röstar jag blankt.

Alla blanka röster fördelas jämnt på mandaten i riksdagen. Så indirekt så röstar du på SD :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp