- Blev medlem
- 17 Augusti 2023
- Meddelanden
- 115
- Mottagna reaktioner
- 23
- Poäng
- 111
Den 24: november skickade vivus följande mail:
"
Hej, tack för ditt mail!
Din skuld har gått vidare, vänligen kontakta gothia inkasso."
Jag har varit i kontakt med Gothia idag och de hänvisade tillbaka till Vivus.
Jag ser gärna att skulden går till Gothia för att få en bättre avbetalningsplan än den hos Vivus. Ska jag fortsätta avvakta och invänta brev från Gothia eller kontakta Vivus och fråga om de verkligen skickat den vidare med risk att de skickar till Kronofogden istället?
Vill inte riskera att skulden skickas direkt till Kronofogden, skulden är på ca 60k och är 179 dagar sen.
"
Hej, tack för ditt mail!
Din skuld har gått vidare, vänligen kontakta gothia inkasso."
Jag har varit i kontakt med Gothia idag och de hänvisade tillbaka till Vivus.
Jag ser gärna att skulden går till Gothia för att få en bättre avbetalningsplan än den hos Vivus. Ska jag fortsätta avvakta och invänta brev från Gothia eller kontakta Vivus och fråga om de verkligen skickat den vidare med risk att de skickar till Kronofogden istället?
Vill inte riskera att skulden skickas direkt till Kronofogden, skulden är på ca 60k och är 179 dagar sen.