Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Har 7 i bisnodebetyg 383k årsinkomst och ville kolla vad jag kunde få för ränta på 130k, blev erbjuden 50 med 12% ränta, nej tack.

Kanske är lätt att höja lånet när man har skött betalningarna ett tag.

Verkar vara ytterligare ett bolag som "lockar" med möjlighet till stort lån utan UC (300 k) men sen i verkligheten ingen som kommer få några större summor utan mindre och med hög ränta. Dåligt!

Kanske man ska testa i juni när man har 1 bisnode ff ?

Undra vad lägsta ränta man kan få är.

Kanske tar 50 000 kr. Amorterar ner mina lån till totalt 250 000 kr. Är väl en summa att ha som är behaglig enligt banker att ansöka om lån?
Över 20 000 kr som jag kan amortera bort wästgötalånet +skattepengarna. Så kvar kanske 20 000 kr som jag lätt kan betala av sen.

Vad tycker ni?

pala87 - Why not? Du har ingenting att förlora med tanke på att det inte blir en UC som registreras. Så tänker jag.

pala87 - Why not? Du har ingenting att förlora med tanke på att det inte blir en UC som registreras. Så tänker jag.

Jag signerade lånet!

Känns faktiskt lättare att amortera ett sånt här lån än att ha 2 större lån på 140 000 kr.
Har ju över 20 000 kr och 30 000 kr sparat på fonder sen innan. Sen kommer jag räkna med minst 10 000 kr tillbaka på skatten!

Jag har 2 ff på bisnode, förutsätter att jag skulle få avslag så jag tror inte ens jag provar

skickade också in ansökan Avslag.
14 ff på bisnode. inkomst 440 000 . Betyg: vet ej

Ok. Jag fick att dom skulle göra en manuell bedömning.. konstigt man ej kan. Få svar direkt

Tusse: men då har du ju stor chans att få godkänt. Vad är dina förutsättningar?

Inte fått svar ännu, men med tanke på vad andra fått så lär det väl bli 30 000 till 15 % ränta eller nåt. Lika bra inse att några stora lån utan uc med bra ränta är en utopi

Sökte precis, avslag direkt på skärmen.

0 FF Bisnode, 444.000 årsinkomst, inga anmärkningar eller historiskt skuldsaldo...

har du hög hyra eller uppgav du att du har mycket i skuld? Eller vad man ska använda pengarna till, de kanske har något urval där?
Verkar konstigt

har du hög hyra eller uppgav du att du har mycket i skuld? Eller vad man ska använda pengarna till, de kanske har något urval där?
Verkar konstigt

Hyra på 2700:- så tror knappast att det är den som ställer till det... och har en totalskuld på 60.000, sökte 100.000

Mkt konstigt.. Du ha inget betalningsföreläggande som du haft innan text.. sånt e aldrig bra.. Mkt konstigt att du ej fått lånet

Mkt konstigt.. Du ha inget betalningsföreläggande som du haft innan text.. sånt e aldrig bra.. Mkt konstigt att du ej fått lånet
Aldrig haft något betalningsföreläggande och inget högt underskott i förhållande till inkomsten... väldigt märkligt

Såg just hur många ff jag har på bisnode. 4 st... 1 går ut i mars så provar kanske att söka då. Men blir fundersam då en blev nekad med så bra förutsättningar. 😱

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp