J
Jan Olov Johansson
Gäst
Poäng: 0
Avslag direkt , typiskt när de dyker upp nått nytt bra
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Vad har du för inkomst?Blev erbjuden 50 000 kr med 10% rönta
Har 7 i bisnodebetyg 383k årsinkomst och ville kolla vad jag kunde få för ränta på 130k, blev erbjuden 50 med 12% ränta, nej tack.
4 stHur många förfrågningar har hade du ?
Vad har du för inkomst?
pala87 - Why not? Du har ingenting att förlora med tanke på att det inte blir en UC som registreras. Så tänker jag.
Jag har 2 ff på bisnode, förutsätter att jag skulle få avslag så jag tror inte ens jag provar
Varför skulle du få det? Två förfrågningar är ju ingenting!
Jag var ju inte välkommen hos getdevide tex
Getdevide kör/körde creditsafe, stor skillnad ju. Gör ett försök!
Hur gick det?Om de inte rapporterar till UC själva lånet så det registreras är det ett bra lån tycker jag. Sökte på 160 på 10 år med 5 i betyg bisnode, fick svar att det ska behandlas manuellt. Inte hört nåt från dem idag dock
Fick du låna 40000 till15,9?Blir så lack....40.000 SEK till 15.9 % Med en stabil 7:a i betyg
Sökte precis, avslag direkt på skärmen.
0 FF Bisnode, 444.000 årsinkomst, inga anmärkningar eller historiskt skuldsaldo...
Vad i helv...
Är du säker på att du angav rätt uppgifter. Om du gjorde det så är detta helt sjukt ju!
har du hög hyra eller uppgav du att du har mycket i skuld? Eller vad man ska använda pengarna till, de kanske har något urval där?
Verkar konstigt
Aldrig haft något betalningsföreläggande och inget högt underskott i förhållande till inkomsten... väldigt märkligtMkt konstigt.. Du ha inget betalningsföreläggande som du haft innan text.. sånt e aldrig bra.. Mkt konstigt att du ej fått lånet