P
Peppar
Gäst
Poäng: 0
Fick svar att wästgöta inte rapporterar in till uc
Är allt digitalt?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Fick svar att wästgöta inte rapporterar in till uc
Är allt digitalt?
Ingenting med mig. Skickade in ansökan på kvällen i torsdags. Hade pengarna kl 12 igår
Årsbesked?
Beviljad idag, 10.5% ränta. 30.000 kr återbetalningstid på 2 år. Totalt att återbetala 34.454 kr, månadskostnad 1448 kr.
Förutsättningarna var
Deklarerad inkomst 252.000
Bisnode FF 1st (BraBank tydligen, inte Tele2)
0% risk på Bisnode
Den manuella granskningen krävde inga kompletteringar från min sida, verkar bara varit någon på banken som manuellt kollat mina uppgifter.
Slut på meddelande![]()
Riskprocenten såg jag i min senaste förfrågan på KivraVart såg du din risk% på bisnode? Har nämligen en kopia på förfrågan hos bisnode på kivra sen jag gjorde lendo ansökan men hittar inte risken. Eller måste jag köpa ”min upplysning” för att kunna se?

Riskprocenten såg jag i min senaste förfrågan på Kivra![]()
Sökte i söndags, beviljad i måndags, utbetalt igårRiktigt smidigt hittills!
30.000. Deras lägsta alltså.Vad skrev du att du fick för belopp?
Måste man skriva till kundtjänst varje gång man vill betala in extra eller finns det på mina sidor?Första extra amorteringen på 5000 kr gjordes idag.
Trevlig kundtjänst och bra bemötande
Har du redan på em vecka betalat tillbaka 5000 behöver du ens lånaFörsta extra amorteringen på 5000 kr gjordes idag.
Trevlig kundtjänst och bra bemötande
Har du redan på em vecka betalat tillbaka 5000 behöver du ens låna
Ansökte nyss. Testade 100.000 för att rensa så min UC blir bättre. De använder inte UC så tyckte det var värt att testa.
Manuell granskning kom upp som svar och att dom återkommer på mejl eller telefon. Så inte blankt nej, någon annan som testat och fått samma svar? Vad är era erfarenheter av wästgöta finans?
Tack för svar! Vad hade du för förutsättningar? Var det 30 du sökte eller sökte du mer?
Förutsättningar på bisnode? Inkomst och ff?Jag provade använder ju inte bisnode annars, men fick avslag direkt föga förvånande
526 i score kreditrisken 0% inkomst 490000 underskott 60000 blanco 500000Förutsättningar på bisnode? Inkomst och ff?
jag återkommer när jag har fått den nya kreditupplysningen.Vad hade du för riskprognos/kreditscore/ på bisnode?