• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Är Plexia, aktiva?

J

JT26

Gäst
Poäng: 0
jag sökte i Tisdags och blev preliminärt beviljad på skärmen. Sedan fick jag ett mail med en länk för att aktivera kontot. Väl där blev jag ombedd att skicka in bild på mig själv med mitt ID samt en skärmdump på mitt kontoförtecknkng. Gjorde detta direkt men har fortfarande inte hört ett ljud. Har ringt och mailat flera gånger men det verkar helt öde..

Någon som har samma erfarenhet? Är de aktiva öht?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Wecada

Kunnig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
28 September 2015
Meddelanden
236
Mottagna reaktioner
52
Poäng
167
De har säkert inte mycket pengar att låna ut. De flesta betalar ju inte tillbaka + de skickar alla obetalda lån till kronofogden istället för att vänta och ticka ränta. Så de har garanterat höga kostnader...
 
J

JT26

Gäst
Poäng: 0
Det kan mycket väl vara så faktiskt! Jag tycker dock det är väldigt märkligt att man varken svarar i telefon eller på mail när man bedriver en verksamhet. Är det inte bättre att skicka ett meddelande till kunden och informera att man inte kan låna ut för tillfället ..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp