Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återfall i spelmissbruk efter skuldsanering – vad kan jag göra nu?

Där har du en poäng.

Motfråga, hade du haft råd att få samtliga av dina barn genom universitetet om det kostade som i USA?

Legit fråga, men 85% utav alla studenter i USA får någon form utav finansiellt stöd.

Sen ska man kanske ta med sig en sak, ja det är dyrare med utbildning i USA. Men i Sverige sitter många sedan med CSN-skulder på 200-300.000 som dom betalar i 25 år från sin lön på 35.000/netto.
I LA har jag en bekant som är polis och har en årslön på 97 000 dollar. Alltså typ en miljon kronor (där han dessutom skattar bra mycket lägre än här).

Sen har USA massa andra bekymmer och utmaningar men tycker bara det kanske bör nyanseras lite där folk i Sverige tror att folk i USA samtliga är oförsäkrade, har 3 jobb och är fattiga.

Jag hade inte haft synpunkter på den högra skatten i Sverige om saker och ting fungerat bättre än vad dom gör.

Sen ska man kanske ta med sig en sak, ja det är dyrare med utbildning i USA. Men i Sverige sitter många sedan med CSN-skulder på 200-300.000 som dom betalar i 25 år från sin lön på 35.000/netto.
I LA har jag en bekant som är polis och har en årslön på 97 000 dollar. Alltså typ en miljon kronor (där han dessutom skattar bra mycket lägre än här).

Sen har USA massa andra bekymmer och utmaningar men tycker bara det kanske bör nyanseras lite där folk i Sverige tror att folk i USA samtliga är oförsäkrade, har 3 jobb och är fattiga.

Jag hade inte haft synpunkter på den högra skatten i Sverige om saker och ting fungerat bättre än vad dom gör.
Hear, hear.

Både poliser och militärer kan gå i fördelaktig pension efter ett visst antal års tjänstgöring, sen köra vidare på den privata marknaden med dubbel lön.

En släkting berättade att det skulle kosta henne 1M usd att få sina tre barn genom collage.

Hög social mobilitet med skattefinansierade högre studier och fördelaktiga lån står jag bakom.

Vi börjar närma oss politik, kanske ska bromsa där.

Tror att vi på det stora hela är ganska överens.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp