J
Jimmys
Gäst
Poäng: 0
Collector är snabba att skicka till inkasso. Efter 3 veckor kom inkassobrev från dom, 180 + 60kr påslag.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Kan någon annan bekräfta faktura per mail numera?
Man kan behöva meddela dom att man vill ha fakturan på mail. Jag gjorde det till [email protected].
Ja de har bekräftat, sedan får jag se om det blir så i verkligheten.Korpen
Har du fått bekräftat från dom att du kommer få fakturan via mail?
HejNgn som har problem med appen?
Japp tekniskt strul, fått det på notis. Många som har problem med BankID idag. SEB vet jag och förmodligen Klarna oxå.Hej
Jag kan inte heller logga in, den bara stängs ner ? Kanske tekniskt strul ?
Du bör få/fått svar idag att dom betalt fakturna och mottagaren får betalningarna imorrn. Aldrig varit strul för mej men har nu spärrat mej där och vill betala bort min Betalkoll skuld.Nån som vet hur snabba dom brukar vara? La in 2 fakturor i förmiddags men inte hört något än.
Du bör få/fått svar idag att dom betalt fakturna och mottagaren får betalningarna imorrn. Aldrig varit strul för mej men har nu spärrat mej där och vill betala bort min Betalkoll skuld.
Man får svar på sms att "Nu har vi betalat dina faktorur osv.." Inget svar än?Okej man får bara svar via appen? Inget sms eller mail?
För mig står det BARA på om jag trycker på ”skriv ut rapport” och då står det längst ner typ: Förfrågningar som inte syns:Stod inget för mej då jag sökte/höjde, skulden syns heller inte på min UC än efter typ ett halvår. Men kanske dom ändrat sina rutiner nu, har som sagt spärrat mig där men har skuld kvar som inte syns på UCn
Ursäktar om jag är lite trög men vilka fördelar har detta i jämförelse med att få det till en vanlig bank? Inget illa menat utan är mer nyfiken på vilka fördelar man kan nyttja eller om det ligger nån smart taktik bakom att använda denna tjänst?
Ha de !
Hur lång tid tar det vanligtvis för Betalkoll att genomföra betalningarna?
Jag la in ett par räkningar igår, med förfallodatum igår och idag. Kan jag hoppas att dessa betalas under dagen, och är mottagaren tillhanda under morgondagen?
Jo så det med största sannolikhet.Blev nekad denna, måste bero på att 1 anmärkning = kört.
Ja har ca 45000 i skuld hos Betalkoll sen 6 mån typ å inget syns på UC...än..Hej! Någon som har lagt märke till om krediten syns på UC? Har redan mycket i kreditskulder och vill absolut inte att mer än det jag har ska synas. Tänkte isåfall använda betalkort just för att betala av en del krediter och förbättra mitt score...

Hej! Någon som har lagt märke till om krediten syns på UC? Har redan mycket i kreditskulder och vill absolut inte att mer än det jag har ska synas. Tänkte isåfall använda betalkort just för att betala av en del krediter och förbättra mitt score...
Hej,
Blev beviljad 50K kredit igår. De gör en miniUC-förfrågan och krediten syns INTE i UC.
Dock gäller det endast betalkoll övriga tjänster från Collector gäller vanlig UC och kredit syns.
Ja och då kanske Klarna oxå =)Betalkoll är ganska ensamma va om att erbjuda kredit på 50.000 som dom inte rapporterar till UC?
Hej,
Blev beviljad 50K kredit igår. De gör en miniUC-förfrågan och krediten syns INTE i UC.
Dock gäller det endast betalkoll övriga tjänster från Collector gäller vanlig UC och kredit syns.
Tack snälla för svaret! Då testar jag och hoppas på det bästa. Har 3,1 i score men ett sjudundrans underskott och tänkte förbättra det lite. Hoppas jag blir godkänd!Ja har ca 45000 i skuld hos Betalkoll sen 6 mån typ å inget syns på UC...än..![]()
Tack snälla för svaret! Vad har du för score om jag får fråga?Hej,
Ja, klarna syns väl heller inte? Har en skuld på typ 17k där, men ser det inte på UCJa och då kanske Klarna oxå =)
Någon som vet om Credesy syns?Jag menar Credway såklartJa, klarna syns väl heller inte? Har en skuld på typ 17k där, men ser det inte på UCNågon som vet om Credesy syns?
Nej creedway syns inte dom kör inte uc så du kan vara lugn även om du skulle ha 30k dom kör biosnodeJag menar Credway såklart
Nej creditsafe tar demNej creedway syns inte dom kör inte uc så du kan vara lugn även om du skulle ha 30k dom kör biosnode
Tack snälla för svaret! Vad har du för score om jag får fråga?