Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Lån utan UC
4. Kontantfinans - Lån utan UC
5. Lumify - Lån utan UC
6. Slantar - Lån utan UC
7. Nstart - Nystartslån
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Klaralån - Lån utan UC

Kraputt

Kunnig medlem
Poäng: 426
Årets nya medlem
Meddelanden
247
Mottagna reaktioner
274
Poäng
426
Jag kommer att få tillbaka ca 4000 från Skatteverket i April. Jag tror mig ha rätt till mera, men jag kommer att svälja det eftersom jag misstänker att det kan vara en fördel senare att inte ha större kapitalunderskott i de officiella pappren. Om jag hade fått kvarskatt skulle jag nog ha resonerat annorlunda.

Jag har ännu inte fått svar på om jag fått lägenheten jag tackade ja till förut.

Kraputt

Kunnig medlem
Årets nya medlem
Meddelanden
247
Mottagna reaktioner
274
Poäng
426
Fick svar igår från Poseidon. Får inte lägenheten jag tackat ja till - den gick till en annan sökande. Suck. Får väl se positivt ändå att jag kom ifråga, vilket säger att det kanske inte är omöjligt att komma ifråga för flera - och att en av dessa går till mig. Å andra sidan, i dessa tider är det många som vill byta ut sina dyra nyproducerade lägenheter mot bostäder i det äldre beståndet.

Kraputt

Kunnig medlem
Årets nya medlem
Meddelanden
247
Mottagna reaktioner
274
Poäng
426
Jag fick ett förskott från min arbetsgivare tidigare, och i April ska jag döda den skulden. Jag ser fram mot det. Man behöver lite positiv feedback ibland.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp