- Blev medlem
- 5 Juni 2026
- Meddelanden
- 26
- Mottagna reaktioner
- 9
- Poäng
- 26
Om du väl har börjat öppna dig, så har du redan kommit en bra bit på vägen.. Det är tufft som bara den att gå och bära på det, tills man kommer till stadiet när det bubblar över för en. Kan iallafall rekommendera att om du nu börjat öppna upp, så håll inte tillbaka/hymla med något det blir bara skit på skit.
Det blir bättre på ett eller annat sätt, men ta sig dit i ensamheten/tystnaden kommer bara orsaka att mer saker går åt skogen!
Det blir bättre på ett eller annat sätt, men ta sig dit i ensamheten/tystnaden kommer bara orsaka att mer saker går åt skogen!