Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur berättar jag för min partner om stora dolda skulder?

😢Känslor, känslor, känslor... det är svårt i stunden, men det kommer att bli bättre.

Jag rekommenderar att fokusera på att vara aktiv, konstant, tills du är trött. Promenera, spela brädspel, läsa, städa... även om du inte kan eller vill.

Allt kommer att bli bättre... men det tar tid ❤️

😢Känslor, känslor, känslor... det är svårt i stunden, men det kommer att bli bättre.

Jag rekommenderar att fokusera på att vara aktiv, konstant, tills du är trött. Promenera, spela brädspel, läsa, städa... även om du inte kan eller vill.

Allt kommer att bli bättre... men det tar tid ❤️
Tusen tack för peppade ord 🙏❤️

Bra jobbat, ett jätte steg i rätt riktning för att försöka få ordning på det hela är påbörjat. Helt förståeligt att man mår som skit eller känner skam/ångest efteråt, kom ihåg att det är okej att må dåligt så låt känslorna komma.
Blir lite av en chock för både en själv och den man berättar det för. Bara låta den chockfasen lägga sig så kommer dagarna framåt kännas enklare per automatik kan jag lova dig, Att slippa gå på spänn konstant som du säkerligen gjort en period, med tankar som ältar sönder precis allt... Blicka framåt nu och ta ett steg i taget.
Tack ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp