• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hur långt tid emellan ansökningar för samlingslån

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Tack för att du tar allt jag skriver på ett bra sätt. För det är inte menat som påhopp :) . Utan jag är nog som många andra här väldigt nyfiken och vill lära mig allt som har just med ekonomi att göra. Och vi alla har våra ekonomiska resor här tänker jag.
Det här med finstilta är skit alltså. Ja säkerligen stod det någonstans. Nu har jag märkt att bankerna har börjat ha det finstilta i bifogade dokument och inte i texten med info när du söker lånet.( på samma webbsida) Du måste alltså alltid aktivt själva läsa igenom allt. Ungefär som när man ska godkänna apple uppdatering och ska scrolla ner och bara godkänna. Hur många läser igenom allt liksom...
Tack själv Grace, tycker personligen du är underbar och att du hittills bara har kommit med konstruktiva svar, tackar ödmjukast för det!
Ja fan, man måste verkligen vara med överallt nu för att inte missa något litet villkor eller regel någonstans
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Då de haglar in just nu vågar jag inte svara med säkerhet men något kom från dom, om det var UC, Creditsafe eller Bisnode, minns ej, men registrerat vart det

Att det tas en kreditupplysning är inget konstigt om du skaffar ny telefon. Det är dock stor skillnad på UC och Bisnode och Creditsafe. Hade för mig att Telia inte använder sig av UC.
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Att det tas en kreditupplysning är inget konstigt om du skaffar ny telefon. Det är dock stor skillnad på UC och Bisnode och Creditsafe. Hade för mig att Telia inte använder sig av UC.
Du har nog helt rätt i det du säger
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
:mad::mad::mad:
Grattis, här har du den första!!!!!
Jubla istället vetja, ligger inte till last på samma sätt som tex lån,
härligt att du är så glad för min skull kompis, värmer innerligt

Hmm är absolut inte glad att du har det på din uc mer förvånad, för detta är helt nytt för mig
 

AvlY

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
21 December 2019
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Jag har både telefonabonnemang, tv, bredband och avbetalning på telefoner hos Telia. ALDRIG fått en upplysning på UC.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp