Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Ok konstigt att det inte funkar . Det står när jag ska confirm paymemt när du gjort det i fin mobilapp klocka på Done . Hittar fasen inte vad de menar

Undrar just vad som funkar med detta rätt dåliga kort. Har lagt upp kortet hos paypal och skulle genomföra ett köp via paypal då mastercard inte fanns som alternativ. Alltså ingen överföring till mitt bankkonto utan ett köp och det går inte. Har dom spärrat paypal? Märkligt kreditkort.

Senast ändrad:
Paypal fungerade för mig för en minut sedan. Har två konton där och betalade med P.F.C. för att föra över från det ena till det andra PayPal-kontot

Tror inte dom spärrat PayPal Jag gjorde en överföring från P.F.C. kortet till mitt PayPal å sen från PayPal kontot till min sambos paypal sen därifrån hennes PayPal till hennes bankkonto det gick igenom som jag kan se

Undrar just vad som funkar med detta rätt dåliga kort. Har lagt upp kortet hos paypal och skulle genomföra ett köp via paypal då mastercard inte fanns som alternativ. Alltså ingen överföring till mitt bankkonto utan ett köp och det går inte. Har dom spärrat paypal? Märkligt kreditkort.
Tycker att kortet är kanon! Men använder som ett kort och inte för att få ut pengar kontant.
Väldigt billigt och aldrig ngt krabb med det.
Och 20.000 att använda genom creditsafe är helt ok med

Helvete bank transfer går ju inte nu från Skrill vad ska jag då
Välja för att få de till mitt konto ???är det i start bank transfer med Ibsen osv eller trustly ?

Min Skrill är fast inställd på Euro av någon anledning, har du svenska bör du givetvis köra det istället.
Fick in pengarna på
Skrill men hur får jag de nu till mitt bankkonto ? Får lite panik för de står att det inte fungerar med bankkkonto ?? Är det instanser bank transfer du använde eller trustly ?

Va men nu står det ju att jag har 9000 Linus på pfc fast jag bara hade kredit på
5000????

Va men nu står det ju att jag har 9000 Linus på pfc fast jag bara hade kredit på
5000????

Det står inte minus, det är bara att tidigare köpet du försökte på PFC står kvar som ett köp på den här månaden. Går du in på flexkrediten ser du hur mycket som är utnyttjat.

Tycker att kortet är kanon! Men använder som ett kort och inte för att få ut pengar kontant.
Väldigt billigt och aldrig ngt krabb med det.
Och 20.000 att använda genom creditsafe är helt ok med
Det har säkert sina fördelar.

Det står inte minus, det är bara att tidigare köpet du försökte på PFC står kvar som ett köp på den här månaden. Går du in på flexkrediten ser du hur mycket som är utnyttjat.
Tack stämmer där står det 4500kr . Men hur för jag över från Skrill du som kan ? Går ju inte med Bank transfer . Är det trustly eller instans bank Transfer jag ska ta ?

Tack stämmer där står det 4500kr . Men hur för jag över från Skrill du som kan ? Går ju inte med Bank transfer . Är det trustly eller instans bank Transfer jag ska ta ?

Dunno. Det är bank transfer jag kör, har redan lagt in min bank där så det var bara ett knapptryck för mig. :/

Dunno. Det är bank transfer jag kör, har redan lagt in min bank där så det var bara ett knapptryck för mig. :/
Fast det går ju står direkt bank transfer is currently not avaleible. Det är därför jag undrar . Finns ingenstans där jag kan lägga in mitt bank konto var gör man det ?

Liksom nu har jag 4600kr på
Skrill som jag inte får därifrån ? Lite stressad . När jag trycker på whitdrawl och sen. Åker payment methods o bank transfer kommer det för upp att det inte är tillgängligt .

Fast det går ju står direkt bank transfer is currently not avaleible. Det är därför jag undrar . Finns ingenstans där jag kan lägga in mitt bank konto var gör man det ?

Jag hade samma problem som du men när jag gick in på skrill genom webbläsare så kunde jag lägga in mitt bankkonto. Sedan fanns det inlagt i appen

Var lägger man till det ? Blir ju på
Deposit då och sen Instant bank Transfer med Iban eller ?

Har du trustly som alt så använd det, brukar gå på minuter då
Eller om du inte har spelproblem eller haft så sätt in via videoslots och sen ta ut via trustly går på 5 min om skrill inte går

Hjälp nu när jag loggade in i appen står det tour account is Currently LOCKED ?

Alltså hjälp ? Vad händer ? Står plötsligt tour account has been restricred ???? Får panik . Kina 4600kr är där . Står uppland creditcard ??? Va ?

Jag ska väl inte ladda upp mitt creditcard svenska ?? Fattar ingenting

De frågar nu efter mitt svenska bank konto nummer och när jag skriver det med de 4 flesta står det error

Jag kommer inte in nu ?? De vill att man anger bank konto nummer i sin bank och när jag gör det med bank giro nummer blir det ERROR ???

Nu står det för att håva restriktionerna ladda upp bild på kortet från pfc jag lagt till .. och det kortet har ju inte kommit hem i brevlådan än ?

Tack gjorde det nu så nu är det klart men står ändå transaktion till failed
Hade du oxå så att ditt konto blev låst och de ville att du skannade en bild på
Pfc kortet du fler dit pengar ifrån ? Nu måste jag vänta tills pfc kommer i brevlådan ju

Nu bad de mig byta password gjorde det och nu kommer jag inte in med det psnik

Förlorat 4600kr nu kommmee ju inte ens in på skrill

Kom in på
Skrill nu men måste fortfarande ha bild på
Pfc kortet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp